کد خبر: ۸۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرماندار مرودشت:

مشکلات شهرستان ریشه در سیستم اداری دارد

فرماندار مرودشت بیان داشت: تمامی مدیران و مسولان کشور باید در راستای تحقق کامل شعار سال تلاش کنند و از سر دادن شعار های خالی وپوچ پرهیز نمایند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، فرماندار مرودشت در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید اظهار داشت: در سایه هم دلی وهمراهی مدیران شهرستان در سال گذشته، انتخابات منظم وبدون حاشیه برگزار شد و در چند روز اخیر نیز شاهد برگزاری مسابقات بین المللی دو ماراتن در این شهرستان بودیم ودر اردیبهشت ماه نیز مسابقات بین المللی سوارکاری را تحت عنوان اسب زیبای اصیل ایرانی و عرب در پیش داریم.

حیدرزاده فرماندار مرودشت

ماشاء الله حیدرزاده ضمن اشاره به شعار سال، بیان داشت: در راستای فشار های ظالمانه غرب به کشور ما وتحریم های ظالمانه، تمامی مدیران و مسولان کشور در برنامه های کاری خود در سال جدید، باید در راستای تحقق کامل این شعار تلاش کنند و از سر دادن شعار های خالی وپوچ پرهیز نموده و در هر موضوع کاری که مدیران ما ورود می کنند یا باید اصلا از ابتدا به ساکن ورود نکرده یا در صورت لزوم و همراه کار کارشناشی شده تا انتها بطور جد ومحکم پیگیر باشند.

حیدرزاده در ادامه اولویت های اصلی فرمانداری این شهرستان را در سال جدید شناسایی استعدادهای بالقوه و نیروهای انسانی نخبه و توانمند شهرستان، توسعه گردشگری و راه اندازی تفرجگاه های مناسب و در خور شان مردم و مسافران و همچنین توجه ویژه به بخش صنعت و کارافرینان شهرستان و پیگیری صنعت های دچار رکود  ورها شده این شهرستان و توسعه کشاورزی پایدار با حفظ منابع ابی موجود و مبارزه جدی با متخلفین زمین خواری و رانت خواری و حفر چاه های غیر مجاز اعلام کرد.

وی خطاب به مدیران شهرستان بیان داشت: بسیاری از معضل های موجود و تخلفات صورت گرفته در سطح شهرستان ریشه در سیستم های اداری ما دارد. بنابراین مدیران حوزه ها باید نظارت بیشتر و مستمری در سیستم های اداری خود و مجموعه پرسنل تحت امر خود داشته باشند زیرا مردم به عنوان ولی نعمتان وصاحبان اصلی این مملکت خود از نزدیک شاهد وقوع تمامی تخلفات و موارد صورت گرفته می باشند بنابراین جایز نیست که با یکسری پنهان کاری ها بخواهیم اسباب دلزدگی انها را ازاین نظام فراهم کنیم.

 وی در ادامه از مدیران و مسئولان شهرستان تقاضا داشت که خود و کارکنان انها با روی باز و گشاده واخلاق و رفتار حسنه از مردم و مشکلات انها استقبال کنند و در جهت رفع موانع موجود وحل مشکلات انها با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی به دور از هرگونه شعار پوچ وتهی گام اساسی بردارند.

شایان ذکر است که فرماندار مرودشت در پایان مراسم از دست اندرکاران و مدیرانی که در بحث ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان و مسابقه دو بین المللی ماراتن همکاری داشتند، تقدیر به عمل آورد.

خبرنگار: سیدبهنام موسوی

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان