کد خبر: ۸۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

بازدید بازرسین سازمان جهاد کشاورزی فارس از سایت های الگویی کشاورزی بوانات + تصاویر

کارشناس باغبانی و مکانیزاسیون جهاد کشاورزی بوانات گفت: سایت های الگویی جهت ارایه بهتر خدمات به کشاورزان و ارتباط بیشتر بین کشاورز و کارشناسان راه اندازی شده است.

به گزارش سرویس شهرستنانهای شیرازه به نقل از حرف رسا: بازرسین سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از طرح های الگویی کشاورزی امید شهرستان بوانات بازدید کردند در این بازدید بازرسان سازمان آقایان ( اسماعیلی و قاسمی)، معاونت فنی و اجرایی مدیریت و کارشناسان مسئول پارسل حضور داشتند.

محمود دهقانیان مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: بازرسان و کارشناسان از چهار سایت الگویی زراعی و باغی محصولات گندم، انگور، سیب درختی و آلو در مناطق مختلف شهرستان بازدید و بازرسین سازمان به صورت حضوری از کشاورزان سایت در مورد نحوه برگزاری کلاسهای اموزشی حضور محققین مراکز تحقیقات و مسولین استانی و کارشناسان سایت، در مورد نحوه تغذیه،آبیاری و مراحل کاشت و داشت محصولات و... مسائل را پیگری کردند.

دهقانیان افزود: در ادامه کارشناسان سایت و کشاورزان در مورد مسائل و مشکلات پیش رو، پشنهادات خود را جهت اجرای هرچه بهتر سایتهای الگویی ترویجی ارائه نمودند.

لازم بذکر است طرحهای الگویی ترویجی  امید جهت حضور هرچه بیشتر کارشناسان در کنار کشاورزان و باغداران و انتقال یافته های جدید کشاورزی به بهره برداران با محوریت خود کشاورز و باغدار انجام گردیده است که بهره برداران نتایج را به صورت عینی مشاهده نمایند.

IMG 0198

IMG 4911

IMG 0195

IMG 0201

IMG 4909

 

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان