کد خبر: ۸۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

تیم کشتی روسیه و آذربایجان با تمام قوا به شیراز می آیند

دبیر فدراسیون کشتی گفت: تیم کشتی فرنگی روسیه و آذربایجان با تمام تقوا در مسابقات جهانی کشتی فرنگی شیراز شرکت می کنند.
با گزارش شیرازه به نقل از مهر، حمید بنی تمیم با اشاره به اینکه شیراز آماده میزبانی رقابت های جهانی کشتی فرنگی شده، افزود: در حال حاضر تمامی امکانات برای برگزاری مسابقات کستی فرنگی در شیراز فراهم است و سالن اصلی مسابقات نیز ۲۰ اردیبهشت تحویل هیئت اجرایی می گردد.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی در شیراز روی داده و خیلی از نواقص کار برطرف شده و سیع و تلاش مجموعه اداره کل ورزش و جوانان فارس قابل تقدیر است و اگر در حالت عادی بود انجام این کارها حدود ۵ ماه زمان لازم داشت.

دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به حضور کشورهای قدرتمند در مسابقات جهانی کشتی فرنگی شیراز تاکید کرد: کشورهای روسیه و آذربایجان قدرتمند حاضر می شود و تیم روسیه در مرحله اول ۶۰ نفر اسم داده ولی در نزدیک مسابقه و گرفتن ویزا لیست آنها افت می کند و در نهایت تیم اصلی به همراه کشتی گیران ذخیره را به شیراز وارد می شوند.

بنی تمیم افزود: اینگونه رفتارها از جانب تیم های مختلفی انجام می شود که تیم اصلی خود را تا لحظات آخر معرفی نمی کنند.

وی ادامه داد: ترکیه و ارمنستان نیز در کشتی فرنگی صاحب نام هستند و می توانند در رقابت ها چشمگیر ظاهر شوند.

دبیر فدراسیون کشتی تاکید کرد: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز برنامه ریزی بسیار مناسبی برای حضور در این مسابقات انجام داده است.

بنی تمیم تصریح کرد: تیم ایران با تمام قوا در مسابقات جهانی کشتی فرنگی شیراز حاضر خواهد شد و امیدواریم مقام اول جهانی را نیز کسب کنیم.

نظرات بینندگان