کد خبر: ۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۸۹

22 بهمن روزهمراهی ملت باخیزش اسلامی

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به آثار انقلاب اسلامي در كشورهاي تونس و مصر احساسي مضاعفي در مردم ايران به وجود آمده تا با حضور در راهپيمايي، پيام همراهي خود را با خيزش‌هاي اسلامي در جهان اسلام اعلام كنند.

حجت الاسلام روح‌الله حسينيان اظهارداشت: مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي بازگشت به خويشتن، خودباوري و بيداري اسلامي است.

وي با اشاره به منزوي شدن اسلام در قبل از پيروزي انقلاب اسلامي افزود: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي در اثر تلاش دشمنان، اسلام منزوي شده بود و براي جهانيان غيرقابل تصور بود كه اسلام مي‌تواند توده‌هاي مردم را به دور يكديگر براي انقلاب مردمي بسيج كند.

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي خودباوري ديني در جوامع اسلامي به وجود آمد و اين قدرت پيدا شده است كه مي‌توان حاكميت سكولاريسم و ماركسيسم را سرنگون كرد و حكومتي عادلانه و مردمي را ايجاد شود.

حجت الاسلام حسينيان ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران باعث شد كه تا روز قيامت خودآ‌گاهي، خودباوري و بازگشت به خويشتن اسلامي در سرتاسر جهان گسترش پيدا كند و به اميد خدا روز به روز شاهد نفوذ انقلاب اسلامي در بين ديگر كشورهاي دنيا هستيم.

وي با اشاره به تأثير انقلاب اسلامي بر روي كشورهاي دنيا از جمله لبنان تصريح كرد: مردم لبنان توانستند با امكانات بسيار محدود در مقابل اسرائيل ايستادگي كنند كه اين ايستادگي قطعاً برگرفته از بيداري اسلامي در انقلاب اسلامي ايران است.

رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس گفت: بيداري اسلامي باعث شد تا مردم غزه بتوانند در مقابل اسرائيل ايستادگي كنند و پوزه اسرائيل را به خاك بمالند؛ انشاءالله همانطور كه در كشورهاي تونس و مصر اين بيداري شكل گرفت، شاهد تحول در كشورهاي يمن و عربستان صعودي و ديگر كشورهاي اسلامي باشيم.

وي تصريح كرد: به اميد خدا مقدمات ظهور امام زمان (عج)، با بيداري اسلامي در كشورها جهان ايجاد خواهد شد و ان‌شاء‌الله به جايي برسيم كه جهان اسلام يكپارچه براي حمايت از حضرت مهدي (عج) و گسترش اسلام در سرتاسر جهان آمادگي ظهور امام عصر (عج) را داشته باشد.

حجت الاسلام حسينيان با اشاره به راهپيمايي ۲۲ بهمن سال جاري افزود: مردم ايران به خوبي آگاه هستند كه جهان اسلام چشمش به راهپيمايي ۲۲ بهمن در ايران است تا با حضور مردم در اين راهپيمايي، متوجه شوند كه تا چه ميزان مردم ايران از انقلاب خود حمايت مي‌كنند.

وي ادامه داد: حتي دشمنان اسلام هم چشمانشان به ۲۲ بهمن دوخته شده است تا قدرت نظام، رهبري، مردم و حكومت را بسنجند و طبق آن تصميم‌گيري كنند.

نماينده مردم تهران در مجلس تصريح كرد: با توجه به آثار انقلاب اسلامي در كشورهاي تونس و مصر احساسي مضاعفي در مردم ايران به وجود آمده تا با حضور در راهپيمايي، هم پيام ماندگاري انقلاب را به جهانيان مخابره كنند و هم پيام همدردي و همراهي خود را با خيزش‌هاي اسلامي در جهان اسلام اعلام كنند.

انتهای پیام/85

نظرات بینندگان