کد خبر: ۸۷۰۳۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

بانوی مرودشتی راه درمان سالک را کشف کرد

فرشته قبادی کاشف طرح درمان سالک در گفتگو با مرودشت نا بیان داشت: از مسئولان انتظار دارم این طرح را جدی بگیرند و به من اعتماد کنند و تا به ثمر رساندن کامل این طرح همکاری کنند تا بتوانم ضمن درمان بیماران، در جشنواره ها شرکت و از این طرح به طور مثبت استفاده کنم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، فرشته قبادی توانسته است روشی را برای درمان سالک ابداع کند که نسبت به روش های مشابه کم هزینه تر و در درمان بیماری موثرتر است و استفاده از این طرح می تواند به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در حوزه درمان سالک کمک نماید.

فرشته قبادی در گفتگو با مرودشت نا ضمن پرداختن به جزییات این طرح، عنوان داشت: این طرح شاید در زمان قدیم هم بوده ولی در زمینه درمان سالک من در این طرح تغییراتی دادم و در این طرح از شیوه سوزاندن و حجامت استفاده می کنم.

قبادی در خصوص اولین مرتبه ای که این طرح را اجرا کرد اظهار داشت: اولین بار این طرح را روی بچه چهار ساله ام انجام دادم که  دچار گزیدگی پشه سالک شده بود و وضعیت روحی خانواده خوب نبود . سه روز پشت سر هم از این روش برای بچه ام استفاده کردم و بعد از ده روز نتیجه داد و جای زخمش صاف شد و بعد از دو ماه اثری از گزیدگی در بدنش نبود و دیگر هیچ اثری از این بیماری در بدنش نیست.

این بانوی جوان مرودشتی که مدرک کاردانی دارد بیان داشت: بعد از چند روز طرح خود را روی چند نفر دیگر نیز اجرا کردم و زخم سالک های آنها از 3 سانتی متر تا 7 سانتی متر بود. بعد از انجام طرح روی آنها کرم یا لارو سالک و کیسه تخمدان سالک را بیرون کشیدم.

وی در خصوص جلسات درمان تصریح کرد: برای درمان هر سالک سه جلسه لازم است که در جلسه اول خون کثیف و چرک سالک بیرون می آید و در جلسه دوم و سوم کرم سالک بیرون کشیده می شود و پس از اتمام ریشه یابی، با گذشت بیست روز الی سی روز زخم سالک بدون هیچ دارویی کاملا صاف می شود و بعد از مدتی هیچ اثری از آن باقی نمی ماند.

فرشته قبادی کاشف درمان بیماری سالک

وی در خصوص طرح های مشابه گفت: استفاده از آمپول، قرص، داروهای عطاری و یخ گذاری ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد مثلا ممکن است آمپول ها ناباروری و نازایی را در پی داشته باشد یا اینکه یخ گذاری باعث می شود زخم سالک عمیق شده و یا بعد از مدتی مجددا در پوست ظاهر شود و این در حالی است که طرح من با ریشه یابی و صرف هزینه های کمتر، نگرانی های بیمار و خانواده بیمار را به سرعت رفع می ند.

وی بیان داشت: من در این طرح از هیچ دارویی استفاده نمی کنم و با این حال این طرح در درمان بیماری بسیار موثر است.

وی که 8 ماه است برای درمان بیماری سالک از این شیوه استفاده می کند، بیان داشت: از همان ابتدا در شیوه سوزاندن تغییراتی ایجاد کردم و در طول تحقیقاتم به اطلاعات جدیدی دست یافتم. یکی از این اطلاعات جدید در خصوص سالک های زیرپوستی است که از روی پوست مشخص نیست و مانند یک لنف یاساچمه زیر پوست قرار دارد و با لمس مشخص می شود. این نوع سالک با لمس مشخص می شود و ممکن است کنار سالکی که دو سه ماه بر روی بدن نقش بسته است و حتی رسیدگی هم شده است سالک زیر پوستی باشد و در این قسمت تخم های سالک بارور شده و از هر سالک یک الی هشت لارو موجود بیرون آورده می شود و آرامش و راحتی شخص بیمار را به دنبال دارد.

وی افزود: من با انجام تحقیقات لازم و اطمینان کامل از اینکه هیچ تاثیری بر رگ شخص رخ نمی دهد، سر سالک ها را باز کرده و کرم هایی را که داخل آن هاست بیرون می آورم.

این بهیار در خصوص مشوقان خود گفت: کسانی که درمان می شدند همواره برای من دعای خیر می کردند و هر وقت مرا می دیدند یا با من تماس می گرفتند، از من تشکر می کردند و این رفتارها منجر شد راهم را ادامه بدهم و اجازه شوهرم برای انجام این کار و حمایت وی نیز بسیار موثر بود و با توجه به اینکه دوره بهیاری را گذرانده بودم و در بیمارستان کار می کردم نسبت به زخم و این قضایا بی تجربه نبودم.

قبادی اذعان داشت: برای مطرح کردن این شیوه درمانی به اماکن مختلفی رفتم و نزد دکتر فلاح رییس شبکه بهداشت و درمان مرودشت، بیمارستان قدیم مرودشت و قاسم زاده بخشدار بخش مرکزی رفتم و متاسفانه نتوانستم فرماندار را ببینم. هر جا لازم بود رفتم و پیگیری کردم و از سوی مسئولانی که به این طرح احتیاج داشتند پیگری لازم صورت نگرفت و یکی از مشکلات من در حال حاضر این است که از عهده هزینه های وسایل لازم برای انجام درمان بر نمی آیم و هنوز یک مکان مناسب برای انجام این کار در اختیار ندارم.

وی افزود: از مسئولان انتظار دارم این طرح را جدی بگیرند و به من اعتماد کنند و تا به ثمر رساندن کامل این طرح همکاری کنند تا بتوانم ضمن درمان بیماران، در جشنواره ها شرکت و از این طرح به طور مثبت استفاده کنم.

وی بیان داشت: این طرح ابتدا به واسطه خداوند و بعد با تلاش من موثر واقع شده است و از مسئولان انتظار دارم اجرای این طرح را از نزدیک ببینند. این طرح در حال حاضر خوب پیش می رود و دغدغه ها و نگرانی های خانواده ها در این خصوص کاهش یافته است.

وی افزود: از مسئولان انتظار دارم با حمایت های خود، مقدمات و شرایطی را فراهم کنند که بتوانم این طرح را به نام خود ثبت کنم.

نویسنده :
رضا مردانه
برچسب ها: مرودشت ، سالک ، کاشف سالک
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ابوذر سیفی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
با سلام واقعا کار خانم قبادی عالی بود من که خیلی راضی. بودم اینم شماره تماسش هست
niloo
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
سلام تو رو خدا یه آدرس بفرستید
یا شماره تماس
لطفااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
منم سالک دارم از بچه گی حالا 31 سالمه ایا میشه کلا از بین ببرمش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
آدرس و تلفنتو میخوام
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
سلام شماره تلفن از خانم قبادی ندارید واقعا عذاب می کشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
شماره تماسی اگه دارید از خانم قبادی لطفا به ما هم بدهید ممنون
زری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
09366117414خانم قبلدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
سلام کسی شماره خانم قبادی نداره اگ داراین اسم اودرسش محبت می کنین ممنون از لطف شما