کد خبر: ۸۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

مسئولان استان فارس برای تعطیلی کارخانه‌ها چاره‌اندیشی کنند /دستگاه دیپلماسی از حالت انفعالی خارج شود

ایت الله ایمانی گفت: مسئولان فارس باید اقتصاد و معیشت را اولویت نخست کار خود بدانند و برای تعطیلی کارخانه‌ها چاره‌اندیشی کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز اظهار داشت: مسئولان استان فارس باید اقتصاد و معیشت را اولویت نخست کار خود بدانند اما متاسفانه هر روزه خبرهایی مبنی بر تعطیلی کارخانه‌ها یا فعالیت آنها با ظرفیت اندک به  گوش می‌رسد.

وی با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری و اولویت نخست کشور در شرایط فعلی اقتصاد است، گفت: همه باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود و امنیت اقتصادی برای مردم به وجود آید.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه امنیت وجوه دیگری نیز دارد، افزود: تامین امنیت اخلاقی جامعه یکی از مواردی است که دولت‌ها باید به آن توجه کنند و در همین راستا راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس امنیت اخلاقی در استان فارس جای تشکر دارد.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به کنفرانس سران اسلامی در کشور ترکیه خاطرنشان کرد: عرب‌ها کنفرانس اسلامی را به بیراهه کشاندند و باید برای مقابله با آنها از این فضای انفعالی خارج شد چراکه زمانی که شیطان بزرگ، شیاطین منطقه را به دور هم جمع می‌کند و بیانیه‌ای برای تغییر رفتار ما پیشنهاد می‌کنند، ما نیز باید رفتارمان را با آنها تغییر دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی ما باید از حالت انفعالی خارج شود، چراکه زمانی که آنها بر ما حالت تهاجم دارند و با استفاده از روش‌های مختلف جوانان ما را هدف قرار داده‌اند، دستگاه دیپلماسی ما نیز باید از حالت انفعالی خارج شود.

وی بیان کرد: در جنگ دیپلماسی که امروزه علیه جمهوری اسلامی ایران رخ داده است باید با تمام توان و با استفاده از تمامی ابزار در مقابل آنها ایستادگی کرد و نباید اجازه داد که غرور ملی ما شکسته شود.

امام جمعه شیراز به موضوع انحرافات مذهبی اشاره کرد و افزود: نباید اجازه داد فرقه‌های انحرافی در جامعه رشد و نمو داشته باشند، امروزه شبکه‌های انگلیسی و فارسی‌زبان به نام شیعه برنامه‌هایی را پخش می‌کنند و برخی از هیأت‌های مذهبی در داخل کشور نیز با مداحی‌های خود، مباحثی را در مورد شیعه بیان می‌کنند که هیچ‌کدام به نفع شیعه نیست.


نظرات بینندگان