کد خبر: ۸۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

راز خوش و بش یک مدیرفجر با مجری زن ماهواره‎ای

بزرگترین گاف دبیرخانه بین الملل فجر آنجاست که می گوید از حضور نامبرده بی اطلاع است اما در یکی از چند عکس مربوط به حضور ایشان، یکی از مدیران بین الملل فجر را در نمایی از پشت و در حال خوش و بش با این خانم می بینیم!
به گزارش شیرازه به نقل از نسیم، ماجرای حضور مجری زن یک شبکه ماهواره ای معاند هم به گافی برای مدیران بین الملل فجر بدل شده است!

تیزهوشی یکی دو عکاس آن هم از رسانه هایی که در مدت برگزاری بین الملل فجر سعی کرده اند شرایط نقد منصفانه آن را فراهم آورند و ثبت تصویر از مجری زن "من و تو" در حال گشت و گذار در بین الملل فجر موجب نوعی سراسیمگی در دبیرخانه بین الملل شده است.

جالب است که این سراسیمگی موجب شده که روابط عمومی جشنواره حدود 12 ساعت بعد از انتشار تصاویر آن مجری زن از بی تقصیر بودن خود و همکارانش در حضور این مجری سخن گوید!

اما از آن خنده دارتر رفتار یک رسانه در خدمت مدیران بین الملل هست که به فانتزی سازی درباره این پرداخته که این مجری زن دو ماه است که به پشیمانی دچار شده و به کشور بازگشته است غافل از آن که ایشان همین ده روز پیش در اتاق خبر آن شبکه معاند دیده شده است.

نکته دیگر آن که مجری "من و تو" نمی توانسته بدون داشتن کارت وارد محوطه ای شود که به مهمانان و اهالی رسانه اختصاص دارد و حتی اگر درنظر بگیریم او یکی از اعضای باشگاه هواداران است چطور میشود در بررسی های اولیه مرتبط با ثبت نام ایشان متوجه حضورشان نشده اند؟

راز خوش و بش یک مدیرفجر با مجری زن ماهواره‎ای

همه اینها به کنار بزرگترین گاف دبیرخانه بین الملل فجر آنجاست که می گوید از حضور نامبرده بی اطلاع است اما در یکی از چند عکس مربوط به حضور ایشان، یکی از مدیران بین الملل فجر را در نمایی از پشت و در حال خوش و بش با این خانم می بینیم!

اگر حضور ایشان اتفاقی بوده راز نمای این قاب سه نفره که یکی از سه نفر مدیر میانی بین الملل است چیست؟

جالب است که اهالی رسانه حتی برای حضور در سالن های خالی نمایش فیلم های گمنام چینی و تایوانی این جشنواره باید علاوه بر ارائه کارت، بلیت تهیه کنند و به بیانی از دو ممیزی عبور کنند اما مجری بی بندوبار مذکور به راحتی در محوطه بین الملل فجر تردد می کند.

بین الملل فجر به دلیل کمبود فیلم و فیلمساز برجسته بین المللی حال و روز خوبی ندارد اما با همین حال نزار هم آمدن یک خبرنگار ماهواره ای تبدیل به حاشیه دیگری برای این جشنواره شده است تا هر روز برگی دیگری بر کارنامه زرین جشنواره ای که علت وجودی اش مشخص نیست اضافه شود!



نظرات بینندگان