کد خبر: ۸۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع حرم مطهر شاهچراغ(ع)

معاون تبلیغات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع حرم مطهر شاهچراغ (ع) به مناسبت 17 رجب سالروز بزرگداشت شهادت حضرت احمد بن موسی(ع) خبرداد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدسلامی با بیان اینکه این مسابقه با همکاری بسیج رسانه استان فارس برگزار می شود اظهار داشت: این مسابقه عکاسی در راستای معرفی بیشتر منقبت و شخصیت حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به مقررات عمومی این مسابقه عکاسی اظهار داشت: تمام عکاسان  مجاز به استفاده از دوربین و موبایل جهت  شرکت در مسابقه هستند و هر عکاس مجاز به ارائه 10 عکس در جشنواره می باشد.

سلامی با بیان اینکه این مسابقه با رویکرد تک عکس برگزار می شود ‌بیان کرد:هرگونه ویرایش اغراق آمیز و یا اعمال تغییراتی که جنبه اسنادی عکس را از بین ببرد موجب حذف اثر در مرحله داوری خواهد شد.

دبیربرگزاری این مسابقه عکس نیز با اشاره به شرایط تخصصی شرکت در این مسابقه خاطرنشان کرد: انجمن عکس آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)  مجاز است در صورت پایین بودن کیفیت عکس ارسالی در سایز اصلی و مشکلات تکنیکی عکس در هر مرحله از مسابقه عکس را حذف کند.
امین فائضی با بیان اینکه انجمن عکس شاهچراغ(ع) ارسال کننده عکس را صاحب اثر و تولید کننده تلقی می کند و هر گونه مسئولیت در این مورد بر عهده ارسال کننده است گفت: شرکت درمسابقه  به معنای پذیرش شرایط مسابقه بوده و برگزارکننده مجاز به استــفاده از تـمام یا بخشی از عکسهای پــــــذیرفته شده در امور نــمایشگاهی، تــــبلیغاتی و انتـــشاراتی با رعایــــت حقوق معنوی صاحب اثر است.

وی خاطرنشان کرد: به همراه عکس ها  باید یک فایل متنی شامل نام و نام خانوادگی عکاس، نام پدر، کد ملی و شماره شناسنامه، آدرس دقیق پستی به همراه کد پستی و شماره تلفن ثابت و همراه ارسال شود. نام گذاری فایل عکس ها با حروف لاتین با نام عکاس و شماره عکس  ضروری است.


دبیربرگزاری مسابقه عکس شاهچراغ(ع) گفت: اندازه بزرگترین ضلع عکس باید  2000 پیکسل با فرمت jpg باشد و بصورتی انتخاب شود که حجم هر عکس از 2 مگا بایت بیشتر نباشد.

وی افزود: به منظور چــاپ عکسهای منتخب و برگزاری نمایشگاه، پس از پذیرش اثر با شرکت کننده تماس گرفته خواهد شد تا عکس را با کیفیت اصلی خروجی دوربین  ارسال نماید.

فائضی آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه را 20 اردیبهشت 95  اعلام کرد و گفت: نتایج نیز پس از داوری اواخر اردیبهشت ماه امسال اعلام می شود.

براساس این گزارش، علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه عکاسی می توانند آثار خود را از طریق پست به دبیرخانه مسابقه به آدرس : آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، واحد فرهنگی آستان مقدس، دبیر خانه انجمن عکس شاهچراغ(ع) ارسال و یا به پست الکترونیکی farhangi@shahecheragh.ir  ارسال کرده و در صورت نیاز با شماره تلفن 07132131294 تماس برقرار نمایند.

نظرات بینندگان