کد خبر: ۸۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

تلاش یک طیف سیاسی برای افزایش آرا با دعوت از یک خواننده پاپ/ کاندیدای اصلاح طلبان در شیراز همچنان پاسخگو نیست!

مارتن تبلیغاتی دور دوم انتخابات مجلس دهم ساعت های پایانی را می گذراند و طیف های سیاسی آخرین تلاش های خود را برای افزایش سبد آرا انجام می دهند.
به گزارش شیرازه، پرونده انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی روز جمعه بسته خواهد شد و پارلمان 290 نماینده خود روز شنبه خواهد شناخت.

کاندیدای انتخابات در این دوره برای رای آوری از ترفندهای نوین استفاده کردند. وجود شبکه های متعدد مجازی و دسترسی آسان از طریق تلفن های همراه علاوه بر اینکه اطلاعات متنی زیادی در کوتاه ترین مدت به دست کاربران می رساند با جذابیت هایی اعم از عکس نوشت و کلیپ های کوتاه همراه بود.

از طرفی در شبکه های اجتماعی موبایلی، موجی از حمایت ها و تخریب ها، له و علیه نامزدهای انتخاباتی در میان حامیان افراطی برخی کاندیدا وجود داشت و همچنان نیز ادامه دارد.

برخی جریان های سیاسی نیز از تمام ظرفیت خود با دعوت از چهره های مطرح استانی و ملی برای رای اوری استفاده کردند.
 
مارتن تبلیغاتی دور دوم انتخابات مجلس دهم ساعت های پایانی را می گذارند و طیف های سیاسی آخرین تلاش های خود را برای افزایش سبد آرا انجام می دهند. یک طیف سیاسی حامی دولت در یکی از چهار حوزه انتخابیه استان فارس که کاندیدای آنها ریزش آرا داشته است در آخرین ترفند، برای جلب آرا مردم شهرستان، از یک بازیگر سینما-تلویزیون و یک خواننده پاپ دعوت کرده تا به هر نحوه ممکن، هم از ریزش آرا جلوگیری کند، هم به نوعی بتواند با استفاده از محبوبیت این هنرمندان از رقیب انتخاباتی خود جا نماند.

کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه شیراز نیز در مدت تبلیغات انتخاباتی زیر بار مناظره های دانشجویی نرفت و سئوالات دانشجویان را بی پاسخ گذاشت. علی اکبری به دلیل حضور عارف در فارس، جلسه با اتاق بازرگانی شیراز را تعطیل کرد تا پارلمان بخش خصوصی نیز اطلاعی از نظرات اقتصادی این نامزد انتخاباتی نداشته باشد.

پیگیری های خبرنگار شیرازه برای مصاحبه با این نامزد انتخاباتی نیز بی نتیجه ماند تا وی همچنان به دور از طرح برنامه های اقتصادی، فرهنگی در میان افکار عمومی بر روی آرا سیاسی خود تکیه داشته باشد.
نظرات بینندگان