کد خبر: ۸۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
نایب رئیس مجلس در شیراز:

مجلس شورای اسلامی به افراد موثر و متخصص نیازمند است

باهنر گفت: کاندیداهایی که سوابق اجرایی کلان یا تجربه حضور در مجلس را نداشته‌اند تا بخواهند با مسائل آشنا شوند، باید مجلس را ترک کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، محمد رضا باهنر عصر چهارشنبه در همایش حامیان جعفر قادری در شیراز، تاکید کرد: حدود ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ نماینده مجلس را تاکنون دیده ام اما اگر قرار باشد از میان آنها ۱۲ نفر تاثیرگذار و متخصص را انتخاب کنم یکی آنها جعفر قادری است.

وی ادامه داد: ایجاد تعادل میان وظیفه اصلی نمایندگی که همان تصویب قانون است با حوزه انتخابیه بسیار سخت است اما جعفر قادری از جمله افرادی است که این مهم را به خوبی انجام داد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه یک نماینده موثر باشد و چندین دوره نیز در مجلس حضور یابد مشکلی نیست زیرا مجلس نیازمند این افراد است.

باهنر یادآور شد: در برخی از حوزه های انتخابیه طی ۹ دوره گذشته ۹ نماینده داشتند که این کار هیچگونه فایده ای ندارد نه برای مجلس و نه برای حوزه انتخابیه.

وی تصریح کرد: نماینده ای که تازه وارد مجلس شود تا بخواهد به کمیسیون ها و خیابانهای تهران آشنا شود باید برود بنابر این هیچگونه تاثیری ندارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم شیراز، گفت: امروز مجلس به قادری نیازمند است نه شهر شیراز زیرا باید طرح های خود را به اتمام برساند.


برچسب ها: باهنر در شیراز
نظرات بینندگان