کد خبر: ۸۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
پنج شنبه ها با شهدا

وصیت شهدا پیرامون مشارکت مردم در انتخابات/ به کسانی که برای شهرت و قدرت خود را مطرح ساخته‌اند رأی ندهید/ نگویید انقلاب برای ما چه کرده، بگویید ما چه کاری برای انقلاب و امام زمان(عج) کرده‌ایم

در وصیت شهید اسدالله حبیبی آمده است: در انتخابات با هوشیاری تمام به تقویت اسلام بپردازید. مبادا بگویید چیزها گران شده یا اجناس کم است و هی نگویید انقلاب برای ما چه کرده، بگویید ما به عنوان یک شیعه امام زمان(عج) چه کاری برای انقلاب و امام زمان(عج) کرده‌ایم.

به گزارش شیرازه، علمداران انقلاب اسلامی که امروز عند ربهم یرزقون هستند، همانند مرادشان انتخابات را مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری می‌دانستند؛ آنها حتی بر اساس تکلیف خود، در آخرین نوشته‌های خود بر این موضوع حساس و سرنوشت‌ساز کشور تأکید کردند.

فارس نوشت:در ایام نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و آفریدن حماسه‌ای دیگر از سوی ملت، از بین هزاران وصیت شهدا پیرامون مشارکت مردم در انتخابات، تعدادی از وصایای شهدای استان اصفهان در ادامه می‌آید:

                                                            ***

در وصیت شهید سیدعلی اعتصامی آمده است: ای امت شهیدپرور حالت انقلابی و مذهبی خودتان را حفظ کنید و در صحنه انتخابات شرکت فعال داشته باشید و صحنه را ترک نکنید که این خواست دشمن است.

شهید مهدی جعفری بیان می‌کند: از مردم غیور و شجاع می‌خواهم که در مسائل سیاسی و انتخابات وارد شوند و نگذارند ولایت فقیه و روحانیت در خط امام مظلوم واقع شوند.

شهید حسین ترک می‌گوید: اسلام آدم بی‌تفاوت و کناره‌گیر از مسائل سیاسی نمی‌خواهد. حضور در انتخابات یعنی راه سعادت را انتخاب کردن و دنبال وسوسه‌های شیطان نرفتن.

در وصیت شهید اکبر ترک لادانی آمده است: امیدوارم در انتخابات رئیس‌جمهوری هر چه فعالانه‌تر شرکت کنیم.

شهید سیدرضا فاطمی تأکید می‌کند: در انتخابات با کمال شناخت، آگاهی، بصیرت و ایمان انتخاب کنید.

در نوشته شهید رضا جوادی آمده است: آگاهانه انتخاب کنید و نگذارید هوس‌های شیطانی در شما راه پیدا کند.

شهید عباس جوشقانی‌حسین‌آبادی بیان می‌دارد: خوب دقت نمایید به چه کسی رأی می‌دهید که اگر خطا کنید روز قیامت جوابگوی خون شهیدان خواهید بود.

در وصیت شهید اسدالله حبیبی آمده است: هر کس به اندازه توانایی خویش احساس مسئولیت کند. در انتخابات با هوشیاری تمام به تقویت اسلام بپردازید. مبادا بگویید چیزها گران شده یا اجناس کم است و هی نگویید انقلاب برای ما چه کرده، بگویید ما به عنوان یک شیعه امام زمان(عج) چه کاری برای انقلاب و امام زمان(عج) کرده‌ایم.

شهید آیت‌الله مساح بوانی می‌گوید: با حفظ شور و شوق انقلابی و حضور در صحنه انتخابات مشت محکم بر دهان ایادی استکبار بزنید.

شهید علی طباطبایی بیان می‌کند: ای مردم در صحنه باشید و افرادی را انتخاب کنید که ثمره خون شهیدان را پایمال نکنند که در این صورت شما مسئول خواهید بود.

شهید صفر جبار زارع نوشته است: در همه انتخابات شرکت کنید و رأی خود را بدهید.

شهید سید مهدی مشایخی می‌گوید: با حضور در صحنه نماز جمعه، راهپیمایی‌ها و انتخابات به حفظ دستاوردهای انقلاب و حراست از آنها بپردازید.

در وصیت شهید علی گودرزی آمده است: مواظب ضربه منافقین باشید. اینها در نهادها، انتخابات در اجتماعات نفوذ می‌کنند و ضربه می‌زنند. امام عزیزمان فرمود خطر منافقین از کفار بدتر است.

شهید محمدعلی قیصری می‌گوید: در انتخابات شرکت کنید که تکلیف الهی است. رأی شما دفاع از اسلام و قرآن است و مواظب باشید به کسانی که برای شهرت و قدرت خود را مطرح ساخته‌اند رأی ندهید.

در نوشته شهید قدم‌علی عابدینی آمده است: همیشه در صحنه باشید و پا به پای مردم صحنه‌ها را پر نگه دارید و در انتخابات فعالانه شرکت کنید و مواظب دشمنان داخلی و خارجی باشید.

شهید علیرضا کریمی می‌گوید: صحنه‌ها را خالی نکنید و وحدت خود را حفظ کنید و با شرکت در نمازهای جمعه و جماعت و برنامه انتخابات چشم دشمنان اسلام را کور کنید.

در وصیت شهید فرج‌الله رضایی آدریانی آمده است: برادران هوشیار باشید در انتخاب افراد مواظب باشید غافل نشوید که در دام تبلیغات دشمنان اسلام بیفتید حتی در رفت و آمدهای خود مراقب باشید که کسی شما را از مسیر رهبری خارج نکند.

نظرات بینندگان