کد خبر: ۸۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرمانده لشکر مردم محور 19 فجر استان فارس :

اوشهیدی بزرگ خواهد بود

سرداراسکندردانشمندی فرمانده لشکر مردم محور 19 فجر استان فارس در مراسم اربعین شهید مدافع حرم شهید سرهنگ محسن ماندنی به همراه جمعی از همکاران وهمرزمان شهید حضور یافتند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون،روز پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه  سال جاری سردار دانشمندی فرمانده لشکر 19 فجر فارس در مراسم اربعین  شهید مدافع حرم شهید سرهنگ محسن ماندنی حضور یافته وبه ایراد سخن پرداختند

 در این برنامه فرمانده لشکر 19 فجر فارس خطاب به خانواده شهید والامقام دومین شهید مدافع حرم شهرستان سپیدان وهمزرمان شهید اظهارداشتند:شهادت این شهید را حقیقاً به شما خانواده بزرگوار شهید وهمرزمان این برادر ارزشی وولایی تبریک می گویم . سالیانی که افتخارآشنایی با این شهید راداشتیم کمتر کسی را به اخلاص ایشان وبه پاکی وصداقت آقا محسن سراغ داشته وداریم .

سردار دانشمندی بیان نمودند: در این مدت کوتاهی که در محضر ایشان بودیم حقیقتاً ماایشان راشهید زنده میدیدیم درمدتی که در جمع رزمندگان لشکر 19 فجر  در خدمت عزیزان بودیم من به شخصه از جهت اینکه این همه صفا  وصمیمیت وصداقت وپاکی در وجود ایشان می دیدم نگران بودم  نگران بودیم که زود اورا از دست بدهیم  .به عقل ناقص خودمان فکر میکردیم می توان مراقب اوبود ودر خدمت اوباشیم .

این یادگار دوران دفاع مقدس افزودند:ما باشیوه هایی خاص به هر صورت فضایی راخدا فراهم کرد جمعی از پاسدارا ن وبسیجیان وبازنشستگان وپیشکسوتان باهم جمع شده ودر ماموریت دفاع از حریم اهل بیت در سوریه حضور داشتیم .انگار به شیوه ای خاص همه دور هم جمع شده وتقدیر قطعاً همین بوده از جمله شهید ماندنی .

فرمانده لشکر 19 فجر فارس در ادامه صحبتهای خود در خصوص مسئولیت پذیری این شهید بیان داشتند : مسئولیتهای را که به ایشان محول می کردیم با نگرانی بود .آخرین مسئولیت این شهید فرمانده گردان یاسر همراه بانگرانی بود .نگرانی از بابت احتمال شهادت ایشان  بود که نکند ما این برادر بزگوار را زود از دست بدهیم .

 وی ادامه دادند : در ساعات اولیه سال جاری بهترین حال راوبهترین وضعیتی که یک انسان می تواند از خداتوقع داشته باشد واز خداوند مطالبه کند واز خدابخواهد ودعای اول سال را؛انگا برای ایشان مقدر کرده بودند ودر همان ساعت اولیه ایشان را به محضر خودشان پذیرفت  ومیهمان خودشان کرد .

این فرمانده وهمرزم شهید ماندنی در ادامه اظهار داشتند:: حقیقتاً ما ایشان راشهید زنده می دیدیم . وخاطراتی و مطالبی را سایرهمرزمان در خصوص خوبی ؛ صفای باطن این شهید بیان نمودند  همگی نشان از خلوص وصفای باطن این شهید بزرگوار بود. در مدتی که این شهید در سوریه حضور داشتند دوبار ختم قرآن نموده واین نشان دهند این است که درون این مرد واین شهید چه صفا وصمیمتی وعلاقه ای نسبت به بیانات  حضرت حق وعمل به آن وجود داشت .

فرمانده لشکر 19 فجر فارس افزودند: این شهرستان مفتخراست به تقدیم دو شهید به حرم اهل البیت ؛ شهید صاحبکرم وشهید محسن ماندنی . باید درود فرستاد به ملتی چنین بصیر وشایسته وچنین آگاه که پشت سر امام  خودمقتدرانه ایستاده است . علیرغم شیطنتهای شیطان بزرگ وایادی وهمه هجمه هایی که برای این ملت ایجاد کردند که از راه در پیش گرفته خود که راه سعادت است .راه خدا وراه قرآن است .بلکه آنها رااز راه خود بازدارند  .اما کورباد چشمانی که نمی توانند ببینند. وگوشهایی کر؛باد که نمی شنوند حضور قهرمانانه ملت شیعه را نه فقط دردرون این کشور عزیز واسلامی که به برکت نور انقلاب از این کشور ساتر شده است در همه ممالک شیعیان گوش به فرمان ولی امر مسلمین حاضرند تاهرکجا برای بقا اسلام واحیا اسلام وگشترش اسلام جانفشانی کنند خصوصا در این کشور عزیزمان  دراین مدتی که بحث از اعزام برای دفاع از حرم اهلبیت بود .

فرمانده لشکر 19 فجر استان فارس افزودند : این شهید بزرگوار نسبت به دستگیری نیازمندان وکسانی که درزندگی مشکلاتی دارندوصیت کرده وجای تعجب ندارد از این شهید که اینگونه روحیه ای داشته باشد .ماها به حال خودمان غبطه میخوریم این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود تاکید کردند برای فرزند شهید دُرزاده که در شرق کشور به شهات رسیده بود از دارایی خود دوچرخه ای برای فرزند این شهید تهیه وبه او داده شود .

 وی خاطرنشان کرد: شهید ماندنی از افراد خاص بود وهمیشه ابا داشتیم از فرستادن این شهید در ماموریتهای سخت چون با روحیه ای که ازشهید سراغ داشتیم میدانستیم که ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد  .خدای متعال ایشان را انتخاب کرد که این شهادت را به آن شهید بزرگوار تبریک می گوییم .دوری ازچنین رفیقی جای بسی اندوه است جای تالم دارد وما متالیم از این بابت .اوشهیدی بزرگ خواهد بود انشاالله  به اذن الهی برای خانواده وهمسنگران وبرای همشهریان خودش .

 وی در ادامه عنوان کرد:ما خیلی دنیال کردیم که چه کسی راکه شایستگی جایگزینی شهید عبدالله نژاد راداشته باشد . منصوب کنیم خیلی بررسی کردیم ونهایت رسیدیم به شهید ماندنی . این شهید بزرگوار تازمانی که در گردان بود برروی صندلی شهید عبدالله نزادننشست   .

  سرداراسکندردانشمندی در ادامه اظهار داشتند: چرا درسوریه هستیم واین خود جای سئوال می باشد ؟ یک پاسخ را اززبان حضرت آقا داریم که فرمودند اگر شهدای مدافع حرم نبودند اثری از حرم اهل بیت نبود  دشمن برنامه ریزی بلند مدتی کرده است  یک برنامه خیلی قدیم وصدر اسلامی ویک برنامه کمی  قدیمی تر  وقریب به 285 سال قبل است در زمان محمد بن عبدالوهاب بود .باتوجه به ترد شدن این فرد خبیث از طرف خانواده وآشنایان مورد حمایت روباه پیر قرار گرفت  وبا حمایت انگلسی آثار آن رار سوریه وعراق  می ببینیم .آنها می خواهند یک کاری که چند سال قبل با فلسطین اشغالی انجام دادند واسرائیل را مستقرکردند ومنشا همه شرارت هاست یک گروهی رادربین مسلمین که خبیث ترین افراد هستند واز نطفه یزید ومعاویه هستند باپول خدادای که به ناحق هزینه می شود از عربستان هزینه می شوند نوعی اسلام را ترویج کردند که اگر این اسلام بمانند ونه شیعه ونه سنی فقط اقلیت خودشان یعنی وهابیت

برنامه آنها این است که وهابیت را در سوریه حاکم کنند  حتی اگر در بخشی از سوریه  .تنها هدف آنها آتش افروزی دربین مسلمان است  و هدف وهابیون نابودی واز بین بردن اسلام وپاک نمدن آثار شیعه واهل بیت است .

لازم به ذكر است شهید سرهنگ دوم پاسدار محسن ماندنی روز اول فروردین ماه سال جاری در نبرد با تروریست های تکفیری درسوریه به کاروان شهدای کربلای امام حسین (ع) پیوست .


نظرات بینندگان