کد خبر: ۸۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

حضور تدارکاتی ووشو کاران فراشبند در مسابقات قهرمانی استان کهکیلویه وبویر احمد

ووشو کاران فراشبندی که خود را جهت مسابقات انخابیه استان فارس آماده می کنند در مسابقات قهرمانی استان کهیکیلویه وبویر احمد به صورت تدارکاتی حضور یافتند.

به گزارش شیرازه به نقل از  نخل بیدار مسابقات ووشو قهرمانی استان کهکیلویه وبویر احمد از صبح امروز جمعه 95/02/10 در حال برگزاری است.

 

شش تن از وشو کاران فراشبندی در شش ورزن متفاوت به منظور امادگی هر چه بیشتر جهت مسابقات انتخابیه استان فارس که اوایل ابان ماه برگزار می شود و همچنین انتخابی تیم ملی در بهمن ماه به صورت تدارکاتی در مسابقات کهکیلویه  وبویر احمد شرکت نمودند.

 

وحید بهمنی جعفر لو رئیس هیئت ووشو و  سرمربی تیم ووشو فراشبند با بیان اینکه به یاری خداوند در این مسابقات مدال های رنگین را از استان کهیکیلویه به ارمغان خواهیم آورد افزود: در سال گذشته سه نفر از ووشو کاران فراشبند به اردوی تیم ملی راه یافتند ولی متاسفانه نتوانستند در لیست تیم ملی جای گیرند.

 

بهمنی اردوهای تدارکاتی در دیگر استان ها را بسیار پر اهمیت خواند و گفت: اردوهای دیگری نیز در برنامه داریم  و با حضور در این مسابقات ورزشکاران ما ضمن کسب تجربه با ووشو کاران دیگر استان ها آشنا و مبارزه خواهند کرد که بسیار مفید خواهد بود تا بتوانیم با دستی پر در مسابقات انتخابی استان و تیم ملی حضور یابیم.

 

 

انتهای پیام/

  

نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان