کد خبر: ۸۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

روایتی از حضور مردم شیراز در دور دوم انتخابات مجلس دهم+ تصاویر

حضور افراد سالمند در ابتدای روز در شعب اخذ رای هم به نوع خود جالب توجه بود. جوانان و رای اولی های نیز ترجیح داده بودند با دوستان خود در انتخابات شرکت کنند و عکس سلفی بیندازند.
به گزارش شیرازه، با آغاز مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم  شیراز از ساعت های اولیه با حضور در شعب اخذ رای در سطح شهر، آرای خود را به صندوق انداختند.

مسئولین استان در ساعت های اولیه در انتخابات شرکت کردند. امروز خانواده هایی که قصد سفر به خارج از شهر را داشتند در ابتدای صبح پای صندوق ها حاضر شدند تا در ابتدا تکلیف ملی خود را انجام دهند و بعد به برنامه های آدینه خود برسند.حضور افراد سالمند در ابتدای روز در شعب اخذ رای هم به نوع خود جالب توجه بود. جوانان و رای اولی ها ترجیح داده بودند با دوستان خود در انتخابات شرکت و عکس سلفی بیندازند. امروز آیین عبادی سیاسی نماز جمعه نیز برگزار شد و نمازگزاران قبل و بعد از این مراسم با حضور در شعبه 204 که مستقر در حرم احمد بن موسی علیه السلام بود در انتخابات شرکت کردند.
 
به گفته فرماندار شیراز، در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم از  678 شعبه اخذ راي در شهرستان شيراز، 610 شعبه ثابت و 68 شعبه سیار است که در شيراز 615  شعبه اخذ راي شامل578  شعبه اخذ راي ثابت و 37 شعبه اخذ راي سیار  و  مابقی به تعداد 63 شعبه در دو حوزه فرعی بخش زرقان و ارژن در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در مرحله نخست در حوزه انتخابیه شیراز سه نفر بصورت مستقیم به مجلس راه یافتند. «علی اکبری» و «جعفر قادری» دو نامزد انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز هستند.

نظرات بینندگان