کد خبر: ۸۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

تیراندازی در حوزه انتخابیه ممسنی/ ضاربان شناسایی شدند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه در ۲۱ استان محل برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آرامش برقرار است، گفت: عوامل تیراندازی امروز در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم شناسایی شدند.
به گزارش شیرازه، به نقل از مهر، حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بعد از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها در محل ستاد انتخابات کشور، با تشریح آخرین وضعیت امنیتی در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۱ استان در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی ۳ منطقه را در وضعیت امنیتی برآورد کرده بودیم که شامل استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و فارس بوده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: تا این لحظه در تمام حوزه‌های انتخابیه امنیت کامل برقرار است و هیچ مورد سوء امنیتی در کشور نداشته‌ایم و پیش‌بینی‌ها از طرف نیروی انتظامی صورت گرفته است؛ در مناطق قرمز هم نیروهای کمکی از استان‌های همجوار اعزام شده‌اند و آمادگی کنترل وضعیت خاص را دارند.

ذوالفقاری تصریح کرد: تنها در شهرستان ممسنی در استان فارس یک مسئله غیرامنیتی اتفاق افتاد که در جریان واکنش‌های طرفداران نامزدها، به صورت بی‌هدف تیراندازی شده و ۴ نفر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر امنیت به‌طور کامل در این حوزه برقرار شده و ضاربین نیز شناسایی شده‌اند و نیروهای امنیتی در صدد دستگیری آنها هستند.


نظرات بینندگان