کد خبر: ۸۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
21اردیبهشت ماه برگزار میشود؛

هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اقلید

هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور مسئولین وخیرین مدرسه ساز شهرستان اقلید21اردیبهشت ماه در محل سالن امام رضا(ع)اداره آموزش وپرورش شهرستان اقلید برگزار میشود.

 به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کلیدفارس؛هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور مسئولین وخیرین مدرسه ساز شهرستان اقلید21اردیبهشت ماه در محل سالن امام رضا(ع)اداره آموزش وپرورش شهرستان اقلید برگزار میشود.

حسن مسعودی دبیر جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان با اعلام این خبر ودر گفت وگو با خبرنگار ما گفت:خیران مدرسه ساز پا در راهی گذاشته اند که سبب سازندگی، انسان سازی و ارتقای همه جانبه کشور می‌شود و رضایت خداوند را در پی دارد.

وی افزود:روزگاری در منطقه امکان تحصیل برای همگان وجود نداشت که با ورود خیراندیشان ، تحصیل در تمام منطقه برای همه فرزندان این منطقه فراهم کردند و اگر امروز می بینیم که جوانانی با پشتوانه علمی در عرصه های اجتماعی این مملکت حضور دارند از این حضور پر برکت خیرین مدرسه ساز است .

مسعودی تصریح کرد:خیران با جهاد مال خود و ساخت مدرسه فضای علم و دانش اندوزی را برای دانش آموزان فراهم می‌کنند و این مدارس‌‌ همان سنگرهای دفاع ما در مقابل دشمنان هستند.

دبیر جشنواره خیرین مدرسه ساز اقلید گفت: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برای ایرانیان مقیم خارج از کشور مدرسه احداث می کند تا کودکان ملیت خود را به دست فراموشی نسپارند.
وی در پایان ادامه داد:هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان اقلید 21اردیبهشت ماه برگزار میشود که از همه عزیزان دعوت بعمل می آید.

نظرات بینندگان