کد خبر: ۸۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

سرمربی فجرسپاسی: هدفمان شادکردن دل مردم فارس است

سرمربی فجر شهید سپاسی می گوید هدف ما رسیدن به لیگ برتر و شاد کردن دل مردم فارس است.
به گزارش شیرازه سرمربی تیم فجر شهید سپاسی که به دنبال اینست برای دومین بار این تیم را لیگ برتر کند، در آستانه دیدار حساس و سرنوشت ساز با فولاد یزد اظهار داشت:  این بازی مرگ و زندگی است، امّا فشار بیشتری روی یزدی هاست و برای سقوط نکردن خواهند جنگید. وی افزود: من سابقه کار کردن در یزد را دارم و می دانم چطور و بهترین نتیجه را بگیرم. تیم فولاد یزد را آنالیز کرده ایم و از روحیه و انگیزه بالایی که با 5 گل بازی قبل گرفتیم از نظر روانی برتری قابل ملاحضه ای مقابل تیمی داریم که برای سقوط نکردن می جنگد.
وی تصریح کرد: در دو بازی قبلی هفت گل زده ایم و این موضوع تأثیر منفی زیادی روی یزدی ها گذاشته است این در حالیست که بازیکنان و طرفداران ما هیجان و انگیزه بسیار مثبتی از این برد پر قدرت گرفته اند.
کلانتری تأکید کرد: فصل پیش در همین ایام با تربیت یزد بازی کردیم و با شناختی که از آنجا داشتم نتیجه مورد انتظار را گرفتیم. اگر به جدول  نگاه کنید ده تیم بالای جدول مشکلات مالی نداشته اند اما ما با اینکه هنوز مشکلات مالی مان را داریم با همدلی بازیکنان، کادر فنی، عوامل تیم و باشگاه، رسانه ها و هوادارانمان تا اینجای کار این نتایج بزرگ را گرفته ایم.
وی در پایان عنوان کرد: بازیکنان به خاطر شاد کردن دل هواداران فجر و بازی کردن در لیگ برتر با فجر در فصل آینده هر لحظه بر تلاش و تمرکز شان می افزایند و تا الان هم پیش خدا و شهید سپاسی سرافرازیم، اما برای اینکه سنگ تمام بگذاریم 3 بازی آینده را هم می خواهیم با پیروزی از زمین خارج شویم و تاریخ سازی کنیم.
گفتنی است چند اتوبوس از هواداران تیم فجر به یزد خواهند رفت تا این تیم در یزد هم تنها نماند.
نظرات بینندگان