کد خبر: ۸۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
هفته سی و ششم لیگ آزادگان؛

دیدار سرنوشت ساز فجرسپاسی با فولاد یزد

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سی و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فجرسپاسی در یزد میهمان فولاد این شهر می باشد.
به گزارش شیرازه عصر دوشنبه دیدارهای حساسی در راه صعود و همچنین بقا در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد که در یکی از این بازی ها تیم های سوم جدول از صدر و قعر روبروی هم قرار خواهند گرفت.
فجرشهید سپاسی با پانزده برد، دوازده تساوی و هشت شکست جایگاه سوم جدول را تسخیر کرده است. تیم فجر تاکنون 37 بار  دروازه حریفان را فتح نموده و 25 بار هم به حریفان اجازه گلزنی داده است.
این بازی از هر نظر حساس و دیدنی خواهد بود . سه امتیاز این دیدار بی شک میلیاردها قیمت دارد چرا که اگر فولاد میزبان به آن دست پیدا کند می تواند به حفظ سهمیه بیش از پیش امیدوار شود و گام بلندی در راه بقا بردارد و در صورت حصول فجر به امتیازات کامل این بازی فانوس لیگ برتر به شیرازی ها چشمک خواهد زد و این تیم به کاخ آرزوهای کاکوهای دوآتشه نزدیک خواهد شد.
فجری ها در دودیدار گذشته خود هفت گل به ثمر رسانده اند اما  بازهم با میانگین 1.05 گل زده  به هیچ عنوان عملکرد درخشانی در فاز گلزنی نداشته اند اما از سویی با دریافت فقط 25 گل صاحب بهترین خط دفاعی لیگ دسته اول هستند.
بازی روز دوشنبه دومین رویارویی تاریخ دو باشگاه خواهد بود.  بازی رفت دو تیم که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تنها رویارویی مستقیم این دو تیم تا به امروز بوده است.
برچسب ها: فجرسپاسی شیراز
نظرات بینندگان