کد خبر: ۸۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان خبر داد:

سپیدان محلات خود را عاری از دخانیات کرد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان ازبرگزاری طرح ملی محله عاری از دخانیات در این شهرستان توسط کانونهای دانش آموزی خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، همزمان با سراسر کشور و در آگاه‌سازی افراد جامعه نسبت به خطرات و آسیب‌های مصرف دخانیات طرح محله عاری از دخانیات درشهرستان سپیدان برگزار شد.

محمد میثم رحیمی رئیس جمعیت هلال احمر سپیدان در گفتگو با خبرنگار مارگون درخصوص اجرای این طرح ملی اظهار داشت : اجرای این برنامه می تواند یاد آوری برای مضرات مواد مخدر به خصوص سیگار برای هموطنان عزیز علی الخصوص مردم عزیز شهرستان سپیدان باشد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان گفت: این طرح به مناسبت هفته سلامت و با توجه به شعار "فرد سالم، جامعه سالم”و  محله عاری از دخانیات با حضور جوانان جمعیت هلال احمر سپیدان با اهداء یکصد شاخه گل رز، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در مدارس، توزیع بسته هایی از انواع بروشور و کتابچه در خصوص بهداشت و سلامت این طرح را به مرحله اجرا گذاشتند.

رحیمی با اشاره به تشویق جوانان و نوجوانان و آگاه ‏سازی آنها نسبت به مضرات اعتیاد، تصریح کرد:این طرح که با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان سپیدان با پخش جزوه و کتابچه و CD  در قالب طرح محله عاری از دخانیات و مصرف انواع روان گر بین شهروندان توزیع شد.

رحیمی اهداءصد شاخه گل و یادآوری  مضرات سیگار به آنها، توزیع  برشور و سی دی در خصوص مضرات سیگار و مواد مخدر، تست  قند و فشار خون عموم مردم را از دیگر برنامه های  این طرح دانست

 وی اظهار کرد: این برنامه با همکاری جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش شهرستان  سپیدان در میدان مصلی نماز جمعه  شهرستان سپیدان اجرا شد.

نظرات بینندگان