کد خبر: ۸۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
رییس انجمن روابط عمومی فارس خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره روابط عمومی های برتر فارس

سومین جشنواره روابط عمومي هاي برتر استان فارس فارس با هدف ايجاد رقابت سالم بین روابط عمومي برگزار می شود .
به گزارش شیرازه، رییس انجمن روابط عمومی فارس گفت:  سومین جشنواره روابط عمومي هاي برتر استان فارس فارس با هدف ايجاد رقابت سالم بین روابط عمومي برگزار می شود .

مسعود عطائی نژاد با اشاره به لزوم ارتقاي مستمر و روزافزون سطح كيفي فعاليت هاي روابط عمومی ها بیان داشت : روابط عمومي به عنوان يك عملکرد مديريتي ، نقش بسيار مؤثري در موفقيت سازمان ايفاء مي كند و زمينه لازم براي تحقق برنامه ها و فعاليت هاي سازمان را در درون و بيرون سازمان فراهم مي نمايد بر همین اساس باید تلاش نمود تا روز به روز بر سطح کیفی خدمات آن افزود .

مسئول ستاد بزرگداشت هفته روابط عمومی فارس ادامه داد : یکی از  روشهایی که نقش موثری در  سوق دهی مناسب وتنظیم فعالیت های روابط عمومی دارد ، حضور کارشناسان و مدیران روابط عمومی در محافل و جشنواره های رقابتی می باشد که بر همین اساس سومین جشنواره روابط عمومي های برتر فارس در راستای ايجاد انگيزه و رشد و پویایی همکاران این حوزه برگزار می گردد.

وی با اشاره به محور های ارزیابی سومین جشنواره روابط عمومی های فارس افزود : این دوره از جشنواره در دو بخش انتشارات و فضای مجازی برگزار می گردد که آثار ی همچون نشریه درون سازمانی ، ویژه نامه ، بروشور ،کاتالوگ ، پوستر، تبلیغات محیطی استند ، استرابرد و بیلبورد در حوزه انتشارات و فعالیت  پایگاه و سایت اطلاع رسانی روابط عمومی ها در فضای الکترونیک از نظر شاخص های گرافیکی و محتوایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

عطائی نژاد در ادامه به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت : مدیران وکارشناسان روابط عمومی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند می توانند با مراجعه به سایت www.farspr.org و مطالعه جزییات آثار خود را تاتاریخ 20/2/95به آدرس  شیراز-خیابان ستارخان - نبش کوچه 15- واحد روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس به کد پستی 7184735154 ارسال نمایند.  

وی پایان اظهار داشت : در مراسم جشنواره روابط عمومی های برتر فارس که با حضور مسئولین برگزار خواهد شد  به صاحبان 5 اثر برتر ، تندیس ولوح تقدیر جشنواره و به نفرات دوم وسوم نیز لوح تقدیر جشنواره اهدا خواهد شد.
نظرات بینندگان