کد خبر: ۸۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
حجه الاسلام صباحی امام جمعه خرامه:

محرومیت زدایی در روستاها برگی زرین از خدمات نظام اسلامی است

امام جمعه خرامه بیان داشت: محرومیت زدایی در روستاها که به دست توانای بنیاد مسکن انجام شده برگی زرین از خدمات نظام اسلامی است .
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس در این مراسم فرماندار شهرستان خرامه، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، جمعی از مدیران ادارات، بخشدار  کربال خرامه، رییس اداره صنعت و معدن، رئیس شورای اسلامی شهرستان و اعضا شورای شهر خرامه و دهیار روستای معزآباد جابری حضور داشتند.

امام جمعه خرامه در خصوص اهداف جمهوری اسلامی ایران و بنیاد مسکن و لزوم توجه بیشتر به ساخت مسکن محرومین سخنانی بیان داشت و گفت: بنیاد مسکن درخت تناوری است که به دست توانای امام راحل بنیان نهاده شد و اکنون خدمات این نهاد در اغلب روستاها گسترده است.

حجه الاسلام صباحی همچنین از زحمات بنیاد مسکن و مهندس صمد سی سختی مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه قدردانی نمود.

اسپرجانی فرماندار خرامه نیز بر لزوم توجه به اقشار آسیب پذیر تاکید کرد و ابراز داشت: خدمتگذاری به این اقشار  برکات و ثمراتی دارد و از جمله آرمان های مقدس انقلاب اسلامی بشمار می آید.

مهندس سی سختی مدیر بنیاد مسکن خرامه نیز ضمن خوشامدگویی به امام جمعه و فرماندار  و همراهان در خصوص اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و لزوم رفع محرومیت روستاهای شهرستان سخن گفت.

وی اظهار داشت: صدور 728 جلد سند شهری و روستایی و تهیه طرح هادی  پنج  روستای قره قیه، بیدزرد، غیاث آباد، کوشک و رشیدآباد و اجرای 64 هزار و 762 مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاهای آبشور، اسلام آباد، خیرآباد توللی، کفدهک، کمجان و معزآبادجابری از جمله اقدامات سال گذشته بنیاد مسکن خرامه است.
نظرات بینندگان