کد خبر: ۸۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

ضرب الاجل یک ماهه استاندار فارس به مدیران جهت رفع مشکلات شهرسلامت شیراز

استاندار فارس تاکید کرد: مشکلات آغاز ساخت شهر سلامت شیراز باید تا یک ماه دیگر برطرف شود.هیچ توجیهی برای عقب افتادن کار پذیرفته نیست.
به گزارش شیرازه، سید محمدعلی افشانی بعدازظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهر سلامت شیراز، اظهار داشت: طبیعتا پروژه های بزرگ مشکلات بزرگی هم دارد و سرمایه گذاران و اعضای هیات مدیره آن پروژه باید آمادگی رویارویی با مشکلات و پیگیری برای رفع آن داشته باشند اما مدیران و دست‌اندرکاران این طرح باید موضوع معارضان و مواردی مانند راه، آب، برق، گاز، مخابرات و دیگر مسائل شهر سلامت را برای فعالیت سرمایه‌گذاران آن آماده کنند.

وی بابیان این‌که هیچ عذری در جریان احداث ساخت شهر سلامت پذیرفته نیست، افزود: با برطرف شدن مشکلات کار ساخت، امکانات زیربنایی مانند شبکه معابر به‌سرعت آغاز خواهد شد.اگر از همین ابتدا همه مسائل را حل نکنیم اول مردم شهر متضرر می شوند بعد هم سرمایه گذار پروژه. مدیران دولتی هیچگاه ضرر نمی کنند چون یک چیزی به نام تورم همیشه به داد مدیران ما رسیده است!

وی تصریح کرد : تفاهم نامه ابتدایی شهر سلامت 21/1/95نوشته شد و بنا شد یک گروه کارشناسی رسمی نتیجه را ظرف یک ماه اعلام کند که تا پایان یک ماه مذکوز مدت زمان زیادی باقی نمانده است. ما به پشتوانه این تفاهم اولیه اعلام کردیم به زودی قرارداد شهر سلامت شیراز نهایی می شود نباید به علت حضور معارضان یا هر مشکل دیگری کار را به تاخیر انداخت. مسئولین مربوطه سریعا زمین را بدون معارض به سرمایه گذاران تحویل دهند

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با بیان این‌که به دلایل متعددی شیراز جایگاه اصلی شهر سلامت است، گفت: افزون‌بر مزیت‌های آب و هوایی و وجود جاذبه‌های مذهبی و گردشگری پیشینه پزشکی بیش از 50 درصد مراجعه‌کنندگان مراکز درمانی این شهر از خارج استان فارس و نیز صدها بیمار از کشورهای دیگر هستند.
 

محمدهادی ایمانیه با اشاره به مصوبه ساخت شهر سلامت در شیراز افزود: این شهر در منطقه قلات جاده سپیدان در گستره ای به وسعت 800 هکتار ساخته خواهد شد.وی یادآور شد: شرکت شهر سلامت شیراز متشکل از دانشگاه علوم پزشکی و منطقه ویژه اقتصادی شیراز با پنج عضو بر مراحل اجرای این طرح نظارت خواهد داشت.ایمانیه در پاسخ به خبرنگاران گفت: هزینه اجرای شهر سلامت شیراز 5 هزار میلیارد تومان معادل یک‌هزار میلیارد یورو برآورد شده است.
برچسب ها: شهر سلامت شیراز
نظرات بینندگان