کد خبر: ۸۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

اردوی فرهنگی - آموزشی افتخار خدمت در شیراز آغاز شد

دومین دوره اردوی فرهنگی ،آموزشی و تفریحی افتخار خدمت با عنوان محمد رسول الله ویژه خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) در اردوگاه شهید آیت الله ربانی شیراز آغاز شد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، معاون اماکن متبرکه و امورزائران آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در این زمینه اظهار داشت: این اردوی فرهنگی و آموزشی با هدف بازآموزی آموزش های مرتبط با پست های خدام افتخاری و همچنین تجلیل از خدمات آنان در طول یکسال گذشته و ایام نوروز 95 برگزار شده است.

حسین مذنب بیان کرد: همچنین در حاشیه این اردوی فرهنگی خدام خواهر و برادر در برنامه های جنبی از جمله مسابقات فرهنگی و ورزشی شرکت کرده و در روز آخر نیز کارکنان آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به همراه خانواده هایشان در این اردو شرکت می کنند.

مذنب با بیان اینکه دومین دوره اردوی فرهنگی، آموزشی افتخار خدمت تا 17 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد تصریح کرد: در طول این اردوی بیش از یکهزار نفر از خدام حضور یافته و از برنامه ها بهره مند می شوند.

معاون اماکن متبرکه و امورزائرین آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 10 هزار خادم افتخاری با این آستان مقدس همکاری دارند گفت: در طول هفته به صورت منظم هفت هزار خادم در این حرم مطهر به زائران و مجاوران ارائه خدمت می کنند.

وی بیان کرد: علاقه مندان برای خدمت در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به عنوان خادم افتخاری می توانند به دبیرخانه امورخدام این آستان مقدس مراجعه کنند.

نظرات بینندگان