کد خبر: ۸۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرماندار اقلید؛

دانش‌آموزان امروز،مدیران توانای فردای ایران اسلامی هستند

صادق کریمی:دانش‌آموزان امروز که نسل چهارم انقلاب را تشکیل می‌دهند، مدیران توانای فردای ایران اسلامی هستند که قطعاً باید نقشی مهمی برای رفع مشکلات مردم داشته باشند و برابر دشمنان نظام و اسلام سینه سپر کنند.
به گزارش شیرازه صادق کریمی فرماندار اقلید در گفت وگو با کلیدفارس ضمن تبریک هفته معلم گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تأکیدات فراوانی در خصوص نفوذ دشمنان به تفکرات جوانان و دانش‌آموزان داشتند و دارند و باید در این زمینه، آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان و جوانان ارائه شود.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و معلمان نقش بسیار تأثیرگذاری در این خصوص خواهند داشت گفت: باید جوانان و دانش‌آموزان خود را در کلاس‌های درس با شجاعت و ایثار و فداکاری شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم و به آنها بیاموزیم که جوانان ۳۰ سال پیش به چه منظور و برای چه هدف مقدسی برابر دشمنان اسلام و نظام ایستاده بودند.
فرماندار اقلید افزود: دانش‌آموزان امروز که نسل چهارم انقلاب را تشکیل می‌دهند، مدیران توانای فردای ایران اسلامی هستند که قطعاً باید نقشی مهمی برای رفع مشکلات مردم داشته باشند و برابر دشمنان نظام و اسلام سینه سپر کنند.
کریمی ادامه داد: جامعه ما پویا و زنده است و نسل جدید، جنسی از مردان و زنان دلیر دارد که امید آینده ایران اسلامی هستند و معلمان می‌توانند در این زمینه و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش به‌سزایی ایفا کنند.
وی بیان کرد: معلمی شغلی با فضیلت و از جایگاه بالایی در اسلام برخوردار بوده و بر همه واجب است تا احترام این قشر زحمتکش جامعه را حفظ و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.
نظرات بینندگان