کد خبر: ۸۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

سرمایه‌گذاری 500 میلیاردی عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جهرم

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در سفر به شهرستان جهرم از سرمایه‌گذاری 5 هزار میلیارد ریالی، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و پشتیبانی از تیم فوتبال پرسپولیس جهرم تا رسیدن به لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم، حسین هدایتی را بیشتر به واسطه باشگاه پرسپولیس و راه‌اندازی باشگاه فوتبال استیل آذین می‌شناسند. هدایتی که در فوتبال ایران به «عابر بانک» مشهور است، اخیراً به واسطه سرمایه‌گذاری در دو پروژه شهرستان جهرم که مدت‌ها با کش و قوس‌های فراوان نیمه تمام مانده بود، سفری به این شهرستان داشته است. قدم حاج حسین به جهرم چنان مبارک بود که وی علاوه بر سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی، وعده حمایت مالی از باشگاه پرسپولیس جهرم و آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان را نیز داده است. همچنین در این سفر با برکت که با حضور مدیرعامل بانک سرمایه همراه بود، قول راه‌اندازی شعبه این بانک در جهرم هم به مسئولان شهرستان داده شد.

هدایتی در حاشیه بازدید از پروژه‌های کارسان و لیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به لطف خدا در دو پروژه عمرانی مشاغل مزاحم و پایانه صادرات میوه جهرم در قالب 110 هزار متر که نزدیک به 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، سرمایه‌گذاری کرده و امروز توفیق شد تا به اتفاق مسئولان بانک سرمایه به بازدید از این پروژه‌ها بپردازیم.

وی با ابراز خرسندی از سرمایه‌گذاری در جهرم، افزود: مبلغ سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها، 5 هزار میلیارد ریال است که امیدواریم تا پایان امسال هر دو پروژه به بهره‌برداری برسد.

هدایتی ادامه داد: پیش‌بینی دوستان، اتمام این پروژه‌ها تا خرداد سال 96 بود اما تقاضا کردیم تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی در مورد کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در جهرم نیز گفت: با هماهنگی ستاد دیه شهرستان تا سقف 300 میلیون تومان به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در جهرم و مازاد آن با صلاحدید ستاد دیه استان این کار خیر انجام شود تا به میمنت مبعث پیامبر(ص) تعدادی از زندانیان نیز به آغوش خانواده بازگردند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین قول مساعد داد تا زمان صعود تیم فوتبال پرسپولیس جهرم به لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور پشتیبانی و حمایت مالی از این تیم را بر عهده بگیرد.

نظرات بینندگان