کد خبر: ۸۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

پرداخت 143 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه در سال 94 توسط امداد بوانات

مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره)شهرستان بوانات گفت: در سال گذشته 3 میلیارد و 495 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوانات در سال گذشته 143 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان تحت حمایت خود که در شرف ازدواج بوده اند پرداخت کرده است.

 مسلم دمیری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعات هر شخص در زندگی بوده و به همین علت رسیدگی به امور مددجویان در این خصوص یکی از اولویت‌های کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های کمیته امداد از مددجویان در بحث ازدواج با پرداخت کمک هزینه ازدواج به آنها اجرایی و عملی می‌شود، اضافه کرد: این نهاد با پرداخت کمک هزینه ازدواج به مناسبت‌های مختلف نسبت به آسان‌سازی موضوع ازدواج برای مددجویان اقدام می‌کند.

دمیری در ادامه گفت: تاکنون بسیاری از نوعروسان مددجو با دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند و در سال گذشته   65فقره کمک بلاعوض و 88 فقره تسهیلات قرض الحسنه جهت هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان شهرستان بوانات پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد بوانات همچنین تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد کمک هزینه مبلغ 3 میلیارد و 495 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که مبلغ 820 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و مبلغ 320 میلیون ریال از درآمدهای مردمی و مبلغ 2 میلیارد و 335 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه  تامین گردیده است .

وی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای نوعروسان مددجو نیز خبر داد و گفت: در این دوره‌ها موضوعاتی در بحث مهارت‌های زندگی از قبیل نحوه مقابله با مشکلات، نحوه مدیریت اقتصادی زندگی و غیره به مددجویان آموزش داده شده است .

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان