کد خبر: ۸۷۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

لبخند خندوانه به روز شیراز؛سرآغازی برای معرفی دوباره شهر بهار نارنج ها+ عکس

جفا است که شیراز در شیراز بماند و می طلبد این شهر زیبای مذهبی بیش از گذشته به دنیا معرفی شود.
به گزارش شیرازه، همزمان با روز شیراز و در شب مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، کارکنان شهرداری شیراز به همراه جمعی از خدام حضرت احمد بن موسی علیه السلام میهمان برنامه خندوانه شبکه نسیم بودند.

لبخند خندوانه به روز شیراز/ پرسنل شهرداری شیراز میهمان شبکه نسیم+ عکس
در این برنامه علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز پرچم حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام را به این برنامه تلویزیونی اهدا کرد. همچنین تندیس خاتم کاری شده آرامگاه حافظ و مقداری بهار نارنج در ظرفی خاتم کاری شده به این برنامه هدیه داده شد.

لبخند خندوانه به روز شیراز/ پرسنل شهرداری شیراز میهمان شبکه نسیم+ عکس

لبخند خندوانه به روز شیراز/ پرسنل شهرداری شیراز میهمان شبکه نسیم+ عکس

مهدی فقیه و محمود پاک نیت دو بازیگر شیرازی سینما و تلویزیونی نیز میهمان خندوانه بودند. دو خواننده از اهالی شیراز نیز دقایقی دو ترانه ی شیرازی اجرا کردند.

لبخند خندوانه به روز شیراز/ پرسنل شهرداری شیراز میهمان شبکه نسیم+ عکس

به گزارش شیرازه طی سال های گذشته به مناسبت هفته شیراز برنامه های مختلفی در سطح شیراز برگزار شده است. برنامه هایی که با وجود کمیت قابل توجه آنطور که باید بازتابی در خارج از شهرستان نداشت.

شیراز با وجود امام زادگان واجب تعظیم، شعرای نامدار و باغ های زیبا تا حدودی شهرت جهانی دارد و همچنان نیز جا دارد تا جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر خوش آب و هوا معرفی شود.

بارگاه ملکوتی «احمد بن موسی، شاهچراغ علیه السلام»، آرامگاه «سید علاءالدین حسین، فرزند امام موسی کاظم (ع)» و بسیاری از امام زادگان دیگر، شیراز را زیارتگاه عاشقان اهل بیت علیه السلام کرده است. مسجد های تاریخی این شهر شهرت جهانی دارد و کمتر گردشگر مذهبی است که از مسجد نصیرالملک شیراز بازدید نکرده باشد.

شهر ادبی ایران زمین، سالانه میزبان توریست های ادبی زیادی از سراسر دنیا است. بر اساس آمار میراث فرهنگی بیشترین توریستی که سالانه وارد شیراز می شود از کشورهای اروپایی است و توریست های آلمانی بیشترین سهم را دارند.

اگر مجله های گردشگری بین المللی را ورق زده باشید حتما تصاویری از باغ های شیراز را در آن مشاهده خواهید کرد. باغ ارم، عفیف آباد، جهان نما و دلگشا و... هر توریستی را مجذوب خود می کند.

مجهز بودن به تجهیزات پزشکی و دارا بودن پزشکان متخصص، این کلانشهر را به یکی از مراکز پزشکی جنوب کشور تبدیل کرده و سالانه چندین هزار نفر از کشورهای مختلف به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس برای درمان به این شهرستان سفر می کنند.

با همه این پتانسیل ها جفا است که شیراز در شیراز بماند و می طلبد این شهر زیبای مذهبی بیش از گذشته به دنیا معرفی شود.اقدام و تدارک شهرداری شیراز برای حضور در یک برنامه پر بیننده تلویزیونی با موضوع روز شیراز، می تواند سرآغازی باشد برای معرفی دوباره شهر بهار نارنج ها.

لبخند خندوانه به روز شیراز/ پرسنل شهرداری شیراز میهمان شبکه نسیم+ عکس

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
شما هم یه کم یاد بگیرید و شیراز رو جهانی تبلیغ کنید.

صدا و سیمای فارس بلا استثنا هفته لااقل یک خبر منفی از وضعیت فارس و شیراز در اخبار سراسری پخش میکنه. این حرکت یه نوع نگاه به شیرازه و حرکت دیشب شهرداری هم یه نوع حرکت.

مقایسه کنید.