کد خبر: ۸۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

ورزشگاه شهید دستغیب آماده برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی 2016 شد

به گفته مديركل ورزش و جوانان فارس بازسازي كامل ورزشگاه شهيد آيت االله دستغيب شيراز صورت گرفته و مهياي برگزاري پيكار هاي جام جهاني كشتي فرنگي ۲۰۱۶ است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه حيدرعلي كامياب، دوشنبه در نشست با خبرنگاران در شيراز بيان كرد: اين ورزشگاه ظرف مدت سه ماه بازسازي شد و در سالن برگزاري اين رقابت ها دو هزار و ۵۰۰ صندلي نصب شده است.
وي اضافه كرد: اين سالن در اختيار فدراسيون كشتي قرار مي گيرد تا تجهيزات فني مورد نياز اين رقابت ها نصب شود و براي فروش بليت هم اقدام هايي صورت گرفته كه تا پيش از شروع مسابقات نحوه و چگونگي فروش آن نيز اعلام مي شود.
كامياب ادامه داد: با همكاري استانداري فارس و وزارت ورزش و جوانان، خوشبختانه سالن شهيد آيت االله دستغيب شيراز مي تواند ميزبان برگزاري مسابقات مختلف بين المللي باشد.
او گفت: خانه كشتي شيراز هم با ظرفيت بيش از يك هزار تماشاگر و با سازه بسيار مناسب، هنگام برگزاري مسابقات جام جهاني كشتي باحضور وزير ورزش و جوانان به بهره برداري مي رسد.
وی در پایان از اصحاب رسانه که همواره یار و یاور ورزش و جوانان فارس بودند قدردانی کرد و گفت: از اصحاب رسانه می خواهیم در انعکاس و پوشش خبری و تصویری مسابقات جام جهانی 2016 کشتی فرنگی تلاش مضاعفی داشته باشند.
رقابتهاي جام جهاني كشتي فرنگي ۲۰۱۶ روزها سي ام و سي يكم ارديبهشت ماه ۹۵ به ميزباني شيراز برگزار مي شود.
كشورهاي ايران، آذربايجان، تركيه، اوكراين، بلاروس، روسيه، قزاقستان و آلمان در اين رقابت ها شركت دارند.
اردوي تيم ملي كشتي فرنگي ايران نيز يك هفته پيش از آغاز جام جهاني در شيراز برگزار مي شود.

نظرات بینندگان