کد خبر: ۸۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
تشریح برنامه های تربیت بدنی سپاه فجر فارس؛

از همکاری با امید نوروزی جهت استعدادیابی ورزش بسیج تا ساخت 300سالن ورزشی توسط تربیت بدنی سپاه فجر

سرهنگ فلاح از برنامه هاي گسترده تربيت بدني سپاه فجر فارس در سال جديد در حوزه هاي آموزش، ورزش همگاني و برگزاري جشنواره هاي فرهنگي ورزشي خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی شیرازه سرهنگ رسول فلاحمسئول تربيت بدني سپاه فجر و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران فارس ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار درباره برنامه هاي سال 95 مرکز تربیت بدنی سپاه فارس اظهار داشت: در سال جديد با توجه به هدفمان كه ايجاد شور و نشاط و ارتقا توان و شایستگی پاسداری است برنامه هاي مختلفي را در نظر گرفته ايم كه در طول سال و به مناسبت هاي مختلف برگزار مي شود.

وی گفت: محورهای اصلی برنامه های تربیت بدنی سپاه فارس شامل توسعه ورزش همگانی و زیرساخت اماکن ورزشی، آموزش، فعالیت پایگاه های استعداد یابی، برگزاری مسابقات و جشنواره هاي فرهنگي ورزشي می باشد. در بحث آموزش، كلاس هاي مربيگري، مديريت و داوري براي خواهران و برادران پاسدار و بسيجي در بيش از ده رشته مختلف ورزشي برگزار مي شود و هدفمان از برگزاری اين كلاس ها ارتقاي سطح علمي در اين زمينه ها است.

در بخش ورزش همگاني برنامه هاي مختلفي را در نظر گرفته ايم، اين برنامه ها شامل برگزاري كوهپيمايي هاي عمومي و مراسم راهپیمایی خانوادگي است.  انجام تست های ورزشی دوره ای از برادران و خواهران پاسدار جهت ارتقا شرایط جسمانی، یکی دیگر از برنامه های محور ورزش همگانی می باشد. همچنین در طی سال گذشته حدود 300 سالن 9دی و صالحین توسط تربیت بدنی سپاه فجر به بهره برداری رسیده و به فراخور نیاز نواحی در اختیار آنها قرار گرفته است.

در بحث استعدا یابی و استعداد گزینی در سطح بسیجیان، پایگاه های استعدا یابی در رشته های کشتی، فوتبال، فوتسال، تیراندازی، جودو، تکواندو و کاراته راه اندازی کرده ایم و با هیئت های مختلف ورزشی در ارتباط هستیم. وی همچنین اعلام کرد که امید نورورزی پهلوان شیرازی و دارنده مدال طلای المپیک بعنوان مشاور و مسئول کمیته استعدادیابی با تربیت بدنی سپاه فجر و سازمان بسیج ورزشکاران فارس همکاری می نماید. در این زمینه سعی کرده ایم تا از تجربیات ارزشمند این قهرمان شیرازی در راستای کشف و ارتقا استعداد های موجود در بخش ورزش بسیج و سپاه فارس نهایت استفاده را ببریم.

نظرات بینندگان