کد خبر: ۸۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

درخشش کشتی گیران سروستانی در مسابقات یادواره شهدای سروستان

این مسابقات با حضور بیش از یکصد کشتی گیر از استان های فارس، خوزستان و هرمزگان در سه رده سنی؛ نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی سروستان برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، همزمان با سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) یک دوره مسابقه کشتی یادواره شهدای سروستان باحضور ۳تیم از استانهای همجوار و۸ تیم از شهرستان های استان فارس در سروستان برگزار شد.

 

حسن بذرافکن، رئیس هیئت کشتی شهرستان سروستان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن تشکر از خانواده شهیدان اسفندیار مظلم، علی پناه وعلی یار روحانی، قربانعلی خرمی وخسرو جهاد که در برگزاری این مسابقات با هیت کشتی و اداره ورزش وجوانان سروستان همکاری نمودند، گفت: در این مسابقات ۱۰۸ کشتی گیر حضور داشتند که پس از ۱۱۶ مسابقه، نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شدند.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: با توجه به حضور قهرمانان کشتی گیر استانی و کشوری و همچنین انبوه ورزشکاران این رشته پهلوانی، مسابقات درسطح بسیار خوبی برگزار شد.

 

رئیس هیئت کشتی سروستان در پایان این گفتگو از فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، آموزش وپرورش و همچنین ناحیه مقاومت بسیج سروستان، شرکت کره پسته آرنا و پیشکسوتان ورزش این شهرستان که با هیئت کشتی همکاری داشتند تشکر کرد.

 

 در حاشیه این مسابقات و به قید قرعه یک دستگاه دوچرخه به یکی از تماشاچیان اهدا شد.

 

اسامی مدال آور سروستانی در مسابقات کشتی یادواره شهدای سروستان؛

 

امیر مهدیزاده اول۶۶Kg

حسین نیکبخت اول۶۹Kg

حمید رضا کریمی دوم۵۴Kg

محمد جنگلی  دوم ۷۶kg

مجید قایدی سوم۷۶kg

 

 

 

 

انتهای پیام/س

نویسنده :
سجاد همتی
نظرات بینندگان