کد خبر: ۸۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

مراسم تقدیر از معلمین نمونه شهرستان بوانات

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات گفت: جایگاه علمی و آموزشی بوانات در حال حاضر مدیون تلاش معلمین عزیز و دلسوز شهرستان است.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا: بمناسبت اعیاد شعبانیه و هفته گرامیداشت مقام معلم به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوانات همایش تقدیر از معلمین نمونه این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین ادارات و مدیران و معلمین شهرستان در تالار فرهنگیان برگزار شد.

علیرضا تقی پور مدیر آموز ش و پرورش شهرستان بوانات ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته گرامیداشت مقام معلم به معلمین، از دیر برگزار شدن این مراسم عذر خواهی کرد و گفت: اگر امروز شهرستان بوانات جزو شهرستانهای پیشتاز در علم و مقامهای مهم استانی را کسب کرده همه را مدیون تلاش و زحمات شما معلمین دلسوز می باشد.

تقی پور افزود: خدا را شاکریم که معلمین نمونه شهرستان در استان و کشور نیز خوش درخشیدند و معلم عزیز جناب آقای شایگان دوست تنها از استان فارس بعنوان معلم نمونه استانی و کشوری انتخاب شده اند و این مایه مباهات و افتخار برای آموزش و پرورش و مردم بوانات است.

در این مراسم از 6 تن از معلمین و مربیان و مدیران نمونه شهرستانی توسط مدیریت آموزش و پرورش و فرمانداری شهرستان تقدیرو همچنین از بازنشستگاه مدیریت آموزش و پرورش در سال 94 نیز با لوح سپاس قدردانی شد.

 

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان