کد خبر: ۸۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ناحیه اقلید؛

سپاه مولود انقلاب وسلاح راهبردی نظام اسلامی در مقابل تهدیدات استکبار جهانی است

سرهنگ موسی زارعی :سپاه مولود انقلاب و سلاح راهبردي نظام اسلامي در مقابل تهديدها و ترفندهاي استكبار جهاني است و رسالت سپاه صيانت از دستاوردهاي انقلاب است.
گزارش  شیرازه به نقل از کلیدفارس سرهنگ موسی زارعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اقلید در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک روز پاسدار گفت:امام حسين (ع) الگوي سپاه پاسداران است چرا كه آن حضرت براي حفظ و حراست از دين اسلام از هستي خويش گذشت و اسلام را زنده نگه داشت.
زارعی، از پاسداران امروز به عنوان وارثان حقيقي ميراث امام حسين (ع) نام برد كه در اوج فداكاري و ايثار در راه احياي اسلام عزيز از هيچ كوششي فروگذار نخواهند بود.
وي با اشاره به نامگذاري روز ميلاد امام حسين (ع) به نام روز پاسدار افزود: نامگذاري اين روز به نام روز پاسدار به معناي اين است كه پاسداران راه و روش آن امام آزادگان را در پيش گرفته‌اند.
وی با تأكيد بر آگاهي پاسداران انقلاب اسلامي از توطئه‌هاي دشمنان، مهم‌ ترين وظيفه آنان را صيانت از ارزش‌هاي انقلاب و اسلام عنوان كرد.
فرمانده سپاه اقلید يادآور شد: امروزه دشمنان از هر ترفندي براي لطمه زدن به ايران اسلامي استفاده مي‌كنند و وظيفه پاسداران به عنوان حاميان اين نظام از هر زمان ديگري سنگين‌ تر است
وی گفت: همه كساني كه مسلمان هستند وظيفه پاسداري از اسلام را برعهده دارند و ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامي وظيفه صيانت از انقلاب اسلامي را هم بر عهده داريم.
سرهنگ موسی زارعی افزود: سپاه مولود انقلاب و سلاح راهبردي نظام اسلامي در مقابل تهديدها و ترفندهاي استكبار جهاني است و رسالت سپاه صيانت از دستاوردهاي انقلاب است.
وي تصريح كرد: اين نيروي انقلابي در دفاع از ارزشهاي انقلاب و اسلام به امام حسين (ع) اقتدا مي كند و در راه دفاع از ارزش هاي اسلامي تمام هستي خود را در طبق اخلاص نهاده است.
نظرات بینندگان