کد خبر: ۸۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

دومدال برنز بانوان فارسی در رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته

شیما آل سعدی و فاطمه انصاری در رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان دو مدال برنز برای فارس به ارمغان آوردند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در سومین روز رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال در وزن 68-کیلوگرم ،شیما آل سعدی بانوی شناخته شده کاراته استان پس از رقابت تنگاتنگ میان 97 کاراته کا مقام سوم را کسب کرد.
در پایان این رقابت انتخابی، سمیرا ملکی پور از کرمانشاه اول شد، مهتاب اسماعیلی از گیلان در مکان دوم قرار گرفت. فاطمه منتظری از قزوین و شیما آل سعدی از فارس مشترکاً سوم شدند.
در آخرین روز رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان ایران نیز یک مقام سوم سهم فارس شد. مسابقات وزن 68+ کیلوگرم با رقابت بین 98 کاراته کا از سراسر کشور برگزار شد و فاطمه انصاری در این وزن توانست مدال برنز را بر گردن آویزد. بر این اساس، محدثه آقایی از کرمانشاه مقام نخست را بدست آورد، زهرا برزگر از مازندران بر سکوی دوم ایستاد و آتوسا کدخدا از قزوین و فاطمه انصاری از فارس سوم مشترک شدند.
در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته بانوان که طی روزهای 21 تا 24 اردیبهشت ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد، تیم مازندران با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز بر سکوی نخست ایستاد. پس از مازندران، کرمانشاه با کسب 2 مدال طلا دوم شد. تیم گیلان با یک طلا و یک نقره در جایگاه سوم ایستاد و تیم های یزد و زنجان هر کدام با یک مدال نقره مشترکاً چهارم شدند. تیم های قزوین، فارس، تهران و اصفهان هر کدام با 2 مدال برنز مشترکاً در جای پنجم قرار گرفتند و درنهایت تیم هرمزگان هم با یک مدال برنز ششم شد.
نظرات بینندگان