کد خبر: ۸۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
دوستان فائزه هاشمی:

با جنایت های بشری بهائیان بیشتر آشنا شوید

نگاهی به پرونده بهائیان در گذشته و حال جنایت‌ها و خیانت‌های آنان را در حق این ملت مظلوم و دین مقدس اسلام به عیان نشان می‌دهد.
به گزارش شیرازه به نقل از کیهان، چند روز پس از دیدار فائزه هاشمی با سرکرده فرقه انگلیسی صهیونیستی بهائیان در ایران وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای با محکوم کردن تداوم حبس هفت سرکرده بهائیت در ایران، از مقامات کشورمان خواست تا این افراد را هرچه سریع‌تر به همراه دیگر متهمان آزاد کنند !
در این باره نگاهی به پرونده بهائیان در گذشته و حال جنایت‌ها و خیانت‌های آنان را در حق این ملت مظلوم و دین مقدس اسلام به عیان نشان می‌دهد.
آدمکشی، قتل، ترور و قساوت را از اولين روزهاي پيدايش بابي‌گري در ميان اعضاي اين فرقه مي‌توان ديد.

 مورخین می‌گویند « بابي‌ها در جريان شورش‌هاي خود در دوران ناصري، با مردم و نيروهاي دولتي رفتاري سبعانه داشتند و «اسيران جنگي» را «دست و پا مي‌بريدند و به آتش مي‌سوختند.»

قتل‌های انجام شده توسط بهاییان را می‌توان به پنج گروه تقسيم کرد: قتل‌هاي سياسي؛ قتل برخي شخصيت‌هاي مسلمان که تداوم حيات ايشان براي بهائيت مضر بود؛‌ قتل بابيان مخالف دستگاه ميرزا حسينعلي نوري (به‌طور عمده ازلي‌ها) ؛ ‌ قتل بهائياني که از برخي اسرار مطلع بودند يا به دلايلي تداوم حيات ايشان مصلحت نبود و  قتل بنا به اغراض شخصي سران فرقه بهائي.

تروريسم سياسي در تاريخ معاصر ايران از اواسط دهه 1840 م./ 1260 ق. با بابي‌گري آغاز گردید  و چنان با بابي‌گري پيوند خورد که در دوران متأخر قاجار نام «بابي» ‌و «تروريست» مترادف بود.

به عنوان نمونه می‌توان گفت « بابي‌ها ترور اميرکبير را طراحي کردند و پس از ترور نافرجام چندین مقام ایرانی اين رويه در کشور تداوم يافت و به‌ويژه در دوران انقلاب مشروطه و پس از آن اوج گرفت.»

بهائیان در طول فعالیت ننگین خود به ترورهای دیگری نیز دست زده اند، اقدام به ترور شیخ فضل الله نوری یکی از این ترور‌ها است.  عامل اين ترور کريم دواتگر بود که دستگير شد. در اين رابطه افراد ديگري نيز دستگير شدند. يکي از این افراد ميرزا محمد نجات خراساني، عضو فرقه بهائي بود که به ارتباط با سفارت انگليس و به عنوان شخصيتي فاسد شهرت داشت.

بی شک جنایات فراوانی در تاریخچه بهائیت وجود دارد که ایجاد تفرقه در صفوف نهضت جنگل یکی از این جنایت‌ها و خیانت‌ها است.

احسان‌الله خان دوستدار، چهره سرشناس تروريستي که در صفوف نهضت جنگل تفرقه انداخت و «کودتاي سرخ» را عليه ميرزا کوچک خان هدايت کرد، به يکي از خانواده‌هاي سرشناس بهائي ساري (خانواده دوستدار) تعلق داشت و سردار محيي (عبدالحسين خان معزالسلطان)، همدست او، از اعضاي خاندان اکبر بود که برخي از اعضاي آن، به‌ويژه ميرزا کريم‌خان رشتي، به رابطه با اينتليجنس سرويس انگليس شهرت فراوان دارند.

ميرزا رضاخان افشار شخصیت دیگر موثر این دوره نيز بهائي بود و نقش مخرب و مرموزي در حوادث نهضت جنگل ايفا کرد. او در زمان آغاز نهضت پيشکار ماليه گيلان بود. به همراهي با جنگلي‌ها پرداخت و مسئول مالي «کميته اتحاد اسلام» شد. او سپس مبلغی از پول کميته را به سرقت برد و به تهران گريخت و بعدها به آمريکا رفت.

در یک کلام می‌توان گفت «بهائیت مساوی است با تروریسم، این یک ادعا نیست یک واقعیت تاریخی است. این فرقه سرسپرده که مقر اصلی آن در اراضی اشغالی و در حمایت رژیم صهونیستی است با پیوند به این موجود نامشروع از ابتدای ایجاد تا کنون با ریختن خون‌های زیادی ریشه دوانیده و حالا با مظلوم نمایی ادعای حقوق بشر دارد .»

مقابله با انقلاب اسلامی و نقش منفی در دفاع مقدس

نکته دیگری که در این رابطه باید بدان تاکید کرد مقابله این گروهک منحرف با انقلاب اسلامی ملت ایران است.

با پیروزی انقلاب اسلامی این فرقه به یک باره تمام پشتوانه سابق خود را در کشور از دست داد و تمام آمال و آرزوهای جامعه بهائیت نقش بر آب شد، مثل همیشه به سوی بیگانگان روی آورد و نمایندگان تشکیلات بهائیت مرتبا با لانه جاسوسی آمریکا در ایران در تماس بودند .

 در گزارش سفارت آمریکا به وزارت امور خارجه آن کشور در ژوئن 1979 میلادی (1358ش)آمده است: « یکی از 9 نفر مردان متفکر جامعه بهائیت (روسای محفل بهائیان) گفت که جامعه بهائی احساس می‌کند از جهات اداری، اجتماعی و مالی در حال مرگ است و با بدترین بحران در تاریخ 128 ساله اش مواجه است.»

در طول دفاع مقدس نیز اعضای این فرقه از هیچ خیانتی در حق ملت ایران فروگذاری نکردند.

مهناز رئوفی بانوی بازگشته از این فرقه انحرافی که کتاب‌های چندی نیز در این زمینه نگاشته است می‌گوید؛ « در زمان‌ جنگ‌ [ایران‌ و عراق] وقتی‌ مردم‌ کشته‌ می‌شدند، بهائیان‌ با بی‌رحمی‌ تمام‌ می‌گفتند از این‌ مسلمانان‌ هر چه‌ کشته‌ شود کم‌ است. خصوصاً‌ وقتی‌ رادیوهای‌ خارجی، آمار شهادت‌ رزمندگان‌ را در جبهه‌ها به‌ اطلاع‌ مردم‌ می‌رساندند... با ناسزاگویی‌ به‌ رزمندگان‌ ابراز مسرت‌ و خشنودی‌ می‌کردند. بهائیان‌ در زمان‌ جنگ‌ با کناره‌جویی‌ از شرکت‌ در جبهه‌ها اعلام‌ کردند که‌ مخالف‌ جنگ‌ هستند و به‌ بهانه‌ عدم‌ دخالت‌ در سیاست‌ از به‌ دست‌ گرفتن‌ سلاح‌ امتناع‌ کردند و کوچک ترین‌ فعالیتی‌ برای‌ دفاع‌ از کشور از خود نشان‌ ندادند... آنها که‌ دائماً‌ در کلاس‌ها و مجالس‌ از عشق‌ به‌ عالم‌ بشریت‌ دم‌ می‌زدند، آنان‌ که‌ از الفت‌ و محبت‌ طوری‌ سخن‌ سرایی‌ می‌کردند که‌ گویی‌ برتر و مهربان‌تر از همه‌ اقشار عالمند، در عمل‌ نه‌ تنها بویی‌ از انسانیت‌ و محبت‌ نبرده‌ بلکه‌ درنده‌خویی‌شان‌ گُل‌ می‌کند و از خبر شهادت‌ جوانان‌ عزیز این‌ مرز و بوم‌ اظهار خوشحالی‌ و مسرت‌ می‌کنند»

آن چه ذکرش رفت خلاصه‌ای از سوابق پر از جنایت و خیانت فرقه انگلیسی صهیونیستی بهائیت است که امروز فائزه هاشمی به بهانه خنده‌دار حقوق بشر می‌خواهد سدها را به نفع آنها بشکند.
نظرات بینندگان