کد خبر: ۸۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

وقتی رئیس‌جمهور کرواسی با سوپر مدل آمریکایی اشتباه گرفته شد

شش سال پیش انتشار تصاویری متفاوت از رئیس‌جمهور کنونی و فرماندار وقت کرواسی بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به اشتباه انداخت.
به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران، کالیندا کیتاروویچ اولین و جوان‌ترین رئیس‌جمهور زن در کرواسی امروز عصر در صدر هیئتی بلندپایه وارد تهران می‌شود.

کالیندا گرابار کیتاروویچ زیباترین رئیس‌جمهور کرواسی است که 6 سال پیش با یکی از سوپرمدلهای آمریکایی در رسانه‌های این کشور در حالی که با لباس شنا مشغول گذراندن تعطیلات بود اشتباه گرفته شد. انتشار تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی بسیاری از کاربران را با تردید مواجه کرد که آیا این تصویر متعلق به فرماندار 47 ساله یکی از شهرهای کرواسی است یا مدل آمریکایی! درنهایت با کنجکاوی رسانه‌ها در این زمینه مشخص شد تصاویر منتشرشده متعلق به فرماندار کالیندا کیتاروویچ از کرواسی است که شباهت زیادی به سوپرمدل آمریکایی دارد. به نظر می‌رسد هم‌اکنون نیز بسیاری از کاربران فضای مجازی، تصاویر وی را با آن مدل آمریکایی اشتباه می‌گیرند.

کالیندا کیتاروویچ همسر ژاکوکیتاروویچ است و دو فرزند 14 و 12 ساله دارد. وی در سال 2015 بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زد و عنوان اولین و جوان‌ترین زنی که به سمت ریاست جمهوری رسیده است را به دست آورد. وی فارغ‌التحصیل زبان انگلیسی و اسپانیایی است و در سال 2000 تز خود را در روابط بین‌الملل روابط آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی در زمان خاتمه جنگ سرد ارائه داد.

وقتی رئیس‌جمهور کرواسی با سوپر مدل آمریکایی اشتباه گرفته شد +تصاویر


نظرات بینندگان