کد خبر: ۸۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

همه دستگاهای اجرایی و فرهنگی در برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مشارکت کنند

فرماندار فیروزآباد خواستار مشارکت کلیه دستگاهای فرهنگی واجرائی در برگزاری با شکوه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) واعزام کاروان به مرقد مطهر امام (ره) شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا،‌، جلسه ستاد مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فیروزآباد در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

استوار میمندی، فرماندار فیروزآباد در این جلسه با اشاره به جایگاه وشخصیت امام (ره) گفت: نقش و آثار واندیشه امام (ره) در مدیریت کشور باید برای نسل امروز بیان شود.

وی با اشاره به نامه تاریخی امام خمینی (ره) به هیئت حاکمه شوروی سابق وپیش بینی ایشان از سقوط کمونیسم اظهار داشت: امام (ره) در این پیام فرمود؛ «برای همه روشن است که از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد چرا که مارکسیسم جوابگوی هیچ نیازی از نیازهای واقعی انسان نیست چون مکتبی است مادی، و با مادیت نمی‌توان بشریت را از بحران عدم اعتقاد به معنویت، که اساسی‌ترین درد جامعه بشری در غرب و شرق است، به در آورد.»
فرماندار فیروزآباد خواستار مشارکت کلیه دستگاهای فرهنگی واجرائی در برگزاری با شکوه سالگرد امام خمینی(ره) واعزام کاروان به مرقد مطهر امام (ره) شد.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام حمزه عبدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد گفت: بیان تفکر واندیشه امام خمینی (ره) وزمینه آشنائی بیشتر نسل جوان با آرامان ها ی امام در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باید مورد توجه جدی باشد.

وی تصریح نمود:مراسم سالگرد امام روز پنجشنبه ۱۳ خرداد در مسجد امیرالمومنین و روز جمعه ۱۴ خرداد در مصلای نماز جمعه  بر گزار می‌شود.

گفتنی است در این جلسه اعضای کمیته های ۵ گانه ستاد سالگرد امام خمینی(ره)همراه بامسئولیت آنها تعیین شد ومقرر گردیدجهت اعزام کاروان به مرقد مطهرامام (ره)با مسئولیت سپاه ناحیه مقاومت فیروزآباد و کمیته مراسم سالگرد امام با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برنامه ریزی لازم  بعمل آید.

نظرات بینندگان