کد خبر: ۸۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیرکل کمیته امداد فارس

بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال زکات در فارس جمع‌آوری شده است

:۲۱۰ میلیارد ریال زکات در استان فارس طی یک سال اخیر جمع آوری شده است.

به گزارش شیرازه، به نقل ازکلیدفارس؛محمد بذرافشان مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس اولین سفر شهرستانی خود را از شهرستان اقلید شروع کرد.

وی در روز اول سفر دوروزه ی خود به این شهرستان از طرح های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش سده بازدیدکرد.

بذر افشان روز چهارشنبه با شرکت در جلسه هم اندیشی زکات شهرستان اقلید که با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و مجریان طرح های اشتغال کمیته ی امداد امام خمینی (ره) و فعالان عرصه ی زکات این شهرستان در محل سالن اجتماعات ولایت برگزار شدسند ۱۱ دستگاه تراکتور و ۲۲ دستگاه وانت نیسان را به مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته ی امداد امام خمینی (ره)شهرستان اقلید تحویل داد.

این تعداد تراکتور و وانت نیسان با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی کمیته ی امداد شهرستان اقلید وبا هدف ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد خانواده ها در اختیار ۳۳نفر از مددجویان تحت پوشش قرار گرفت.

بذرافشان  در این جلسه همچنین از جمع‌آوری ۲۱۰ میلیارد ریال زکات در استان فارس طی یک سال اخیر خبر داد و افزود ۷۰ میلیارد ریال از این مبلغ در زمینه ی کمک به جامعه ی محروم و نیازمند وما بقی در اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه شده است.

همچنین در این مراسم با اهدا لوح تقدیر ازخانواده ی شهید امدادگر آیت الله استواری و فعالان عرصه ی زکات این شهرستان تجلیل شد.

بذرافشان در ادامه ی سفر خود به شهرستان اقلید با سرکشی از خانواده های تحت پوشش این کمیته و همچنین چندطرح اشتغالزایی از نزدیک با مشکلات مددجویان آشنا و دستورات لازم را در جهت حل این مشکلات صادر نمود.

اهدای ویلچر ،کمکهای نقدی و اختصاص بودجه برای پرداخت تسهیلات از جمله دستاوردهای سفرمحمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس به شهرستان اقلید بود/

20160518_094659 (0) 20160518_122913 20160518_133335 20160518_134838 20160518_142733

نظرات بینندگان