کد خبر: ۸۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵

اولین جشنواره عکس «نشان ایرانی» برگزیدگان خود را شناخت

در مراسم اختتامیه اولین جشنواره عکس «نشان ایرانی» دانش آموزان استان فارسی جایزه باران شدند.
به گزارش شیرازه، به منظور ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در میان دانش آموزان استان فارسی جشنواره عکس «نشان ایرانی» در سال تحصیلی گذشته توسط گروه نشان ایرانی برگزار شد.

در اختتامیه این مراسم که به همت گروه «نشان ایرانی» و با حمایت سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس و ناحیه سپاه بقیه الله شیراز در سالن اجتماعات شهید اسلامی نسب مجتمع فرهنگی شلمچه برگزار شد، جمعی از مسؤلین استانی از جمله رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، عضو شورای اسلامی شهر شیراز، فرمانده بسیج ناحیه بقیه الله، برخی مسؤولین سپاه فجر استان، رییس اتاق اصناف، رؤسای حوزه های اصناف و کارگری بسیج ناحیه بقیه الله، مدیر عامل شهرک بزرگ صنعتی شیراز، معاون رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و برخی دیگر از مسؤولین به همراه جمع کثیری از تولیدکنندگان و فرهنگیان استان حضور داشتند.

گروه «نشان ایرانی» از دانش آموزان خواسته بود تا از خود به همراه یک محصول تولید داخل یک عکس سلفی تهیه کرده و برای دبیرخانه نشان ایرانی ارسال نمایند.
هدف از این کار ایجاد حس افتخار ملی در میان دانش آموزی است که از خود به همراه یک محصول ایرانی عکس می گیرد.

در این مراسم به بیش از 70 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی اهداء شد، این هدایا شامل تولیدات برخی از کارخانه های شرکت کننده در مراسم بود که نشان دهنده عزم تولید کنندگان استان فارسی به منظور حمایت از تولید داخلی در عمل بود، همچنین نمایشگاه نشان ایرانی با موضوع اقتصاد مقاومتی نیز پس از اتمام این مراسم در همان مکان افتتاح شد.

لازم به ذکر است که نشان ایرانی توسط یک خانواده شیرازی به منظور حمایت مردمی از اقتصاد مقاومتی و بخصوص تولید ملی ایجاد شده است، "نشان" تلقی امام خامنه ای به واژه "برند" است، از همین رو این خانواده شیرازی برای فعالیت خود این نام را برگزیده اند.
نظرات بینندگان