کد خبر: ۸۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان خبر داد:

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی به مناسبت سوم خرداد

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان از اجرای برنامه فرهنگی هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان سپیدان خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون،سرهنگ مرتضی خسروانی در گفتگو با  خبرنگار مارگون گفت: سوم خرداد یادآور دلاورمردیهای فرزندان غیور ایران اسلامی است که با رشادت‌های خود حماسه آزادسازی خرمشهر را در تاریخ ثبت کردند. وی خاطر نشان کرد: باید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال " مقاومت اقتصادی،اقدام وعمل" نامگذاری شده است، با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس و در سایه وحدت و همدلی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد.

خسروانی اظهار داشت: سوم خرداد و عملیات بیت المقدس بهترین آموزگار ارزش هایی نظیر ایمان، غیرت و ایثار برای جوانان کشورمان است که باید به خوبی برای نسل آینده این حماسه بزرگ تبیین شود.: سوم خرداد الگوی ارزشمند ملت ایران و آزادی خواهان واقعی مبارزه با استکبار و استبداد بوده و نمود عینی قدرت و وحدت است

وی اظهار داشت: امروز وظیفه همه ما پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به وصایای شهدا است چراکه آن‌ها با نثار جان خود حق بزگی بر گردن ما دارند و ما نیز باید راه شهدا را باقدرت ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان افزود: امسال به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات افتخارآمیز بیت‌المقدس برنامه‌های اثرگذاری در سطح شهرستان سپیدان اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، ورزشی و مذهبی خواهد بود که در همه آن‌ها سعی شده از شهدای انقلاب اسلامی برای نسل جوان الگوسازی شود.

خسروانی با اعلام برنامه‌های ویژه این ایام گفت: فضاسازی سطح شهر متناسب با سالروز آزادسازی خرمشهر خواهد بود و ادارات مختلف در قسمت ورودی اقدام به نصب سنگر به یاد حماسه سوم خرداد خواهند کرد.

وی ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا، حضور گسترده بسیجیان و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در نماز جمعه، حضور راویان دفاع مقدس دربرخی از مدارس شهرستان برای بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرکشی از خانواده‌های شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، برگزاری نشست‌های بصیرتی و اجرای برنامه‌های ورزشی ازجمله برنامه‌های سپاه ناحیه سپیدان در این ایام خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان افزود: در این ایام چند برنامه محوری برگزار می شود که گردهمایی بزرگ بسیجیان در نقاط مختلف شهرستان، برپایی نمایشگاه عکس ، سرکشی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و برگزاری یادواره شهدا در این ایام از دیگر برنامه‌های  این ناحیه خواهد بود.

خسروانی افزود: برگزاری باشکوه این مناسبتهای بزرگ، که تاریخی ماندگار از خلوص و مردانگی و ایمان است، در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار تاثیر گذار است.

نظرات بینندگان