کد خبر: ۸۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس اعلام کرد:

حمایت ۴۰ میلیارد ریالی خیرین از کتابخانه‌های عمومی فارس در سال 94

ابراهیمی گفت: خیرین در سال ۱۳۹۴ حدود ۴۰ میلیارد ریال در قالب تجهیزات، زمین، ساختمان و کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان یاری رسانده‌اند.
به گزارش شیرازه، سعیده ابراهیمی در نشست شورای اداری این نهاد با اشاره به حمایت‌های کم نظیر خیرین کتابخانه‌ساز فارس از کتابخانه‌های عمومی استان گفت: خیرین در سال ۱۳۹۴ حدود ۴۰ میلیارد ریال در قالب تجهیزات، زمین، ساختمان و کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان یاری رسانده‌اند.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی مراکزی هستند که رونق آن‌ها توسعه فرهنگی و در نتیجه توسعه پایدار را رقم خواهد زد و خیرین و مردم باید بر روی آن حساس باشند.

ابراهیمی عنوان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به تنهایی نمی‌تواند از عهده توسعه و بهسازی کتابخانه‌ها برآید و خیرین کتابخانه‌ساز استان خوشبختانه با آگاهی از این موضوع و توجه به اهمیت کتابخانه در اعتلای جامعه، گام‌های بلندی در حمایت از کتابخانه‌ها برداشته‌اند.

رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس در ادامه با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از خیرین کتابخانه‌ساز و کتابخانه‌یار شهرستان آباده گفت: خیرین کتابخانه‌ساز می‌توانستند در امور خیر دیگری هزینه کنند اما با شناخت صحیح از اولویت‌های جامعه و اهمیت مباحث فرهنگی و به ویژه کتابخوانی، حمایت از کتابخانه‌های عمومی را در اولویت قرار داده‌اند که این رویکرد باید مورد تجلیل و تکریم قرار گیرد.
برچسب ها: کتابخانه ، خیرین ، کتاب
نظرات بینندگان