کد خبر: ۸۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵

وداع با همسر خلبان شهید بابایی + تصاویر

با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور شیراز، آیین وداع و تشییع پیکر صدیقه حکمت همسر شهید سرافراز سرلشکر خلبان عباس بابایی در شیراز برگزار شد.
به گزارش شیرازه، آیین بدرقه و تشیع همسر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی پیش از ظهر امروز بر روی دستان مردم سومین حرم اهل بیت(ع) و با حضور مسؤولان ارشد استان فارس و کارکنان نیروی هوایی ارتش از مقابل مسجد بیمارستان نمازی شیراز به سمت پایگاه هوایی شهید دوران برگزار و در همان محل برای اقامه نماز و اعزام به تهران مستقر شد.

به گزارش فارس، در این مراسم آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، فرماندهان یگان‌های نیروهای مسلح در استان و دیگر مسؤولان لشگری و کشوری حضور داشتند.

صدیقه (ملیحه) حکمت پس از تحمل درد ناشی از عارضه کبد عصر روز گذشته در سن 57 سالگی در بیمارستان نمازی شیراز دعوت حق را لبیک گفت.

قرار است پیکر مطهر این همسر فداکار و صبور شهید، امروز چهارشنبه پنجم خردادماه در تهران و صبح پنج‌شنبه ششم خردادماه در قزوین تشییع و در جوار همسر شهیدش به خاک سپرده شود.

شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی و معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران 15 مرداد سال 66 به فیض شهادت نائل آمد، شهید بابایی که در سال 1329 در قزوین متولد و در هنگام شهادت 37 سال داشت هنگامی که به شمار روزی خوران قرب الهی پیوست همسر بزرگوار وی مرحومه صدیقه حکمت تنها 28 سال داشت.



نظرات بینندگان