کد خبر: ۸۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
آیت‌الله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز:

مراقبت از «نفوذ» به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست/ اعضای خبرگان رهبری در انتخاب هیئت‌رئیسه به رسالت انقلابی خود عمل کردند/ برخی تنگ‌نظری‌ها باعث تعطیلی کارخانه‌ها در فارس شده است

امام جمعه شیراز گفت: مسئله «نفوذ» در ارکان مهم تصمیم‌گیری نظام و تغییر باورهای مردم توسط دشمن مهمترین محور بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خبرگان رهبری بود.

به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز با اشاره به دیدار اعضای خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مسئله «نفوذ» در ارکان مهم تصمیم‌گیری نظام و تغییر باورهای مردم توسط دشمن، مهمترین محور بیانات معظمٌ‌له در این دیدار بود.

وی با تصریح بر مراقبت بیش از پیش در ارتباط با دشمن افزود: همه بدانند که دشمن، دشمن است و باید مراقب ارتباط بود؛ اما مراقبت از نفوذ به معنیا قطع ارتباط با دنیا نیست.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری بیان کرد: مردم ایران اسلامی و مسئولان ما باید شناخت کافی از خودمان و دشمنان انقلاب داشته باشند و این امر با شناسایی استقلال و عزت خودمان امکان پذیر است.

آیت‌الله ایمانی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه شیراز به انتخاب هیئت رئیسه خبرگان رهبری اشاره و بیان داشت: اعضای مجلس خبرگان رهبری با انتخاب بهترین افراد به عنوان هیئت رئیسه به رسالت انقلابی خود عمل کرد و از بهترین افراد موجود دین خود را به مردم و کشور ادا کردند و توطئه‌های دشمن را خنثی ساختند.

امام جمعه شیراز با اشاره به آغاز به کار مجلس دهم گفت: مجلس دهم به مانند یک خانواده نظرات و سلایق گوناگونی را در خود جای داده، اما حرکت کلی این مجموعه با نگاه به ولایت به عنوان عنصر تعادل‌بخش کشور میسر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در فارس بیان کرد: محور و تکیه‌گاه جامعه ما در تمام ادوار ولایت فقیه است و هرگاه مجموعه‌های مختلف جامعه بر مبنای این محور گام برداشته‌اند، به نتیجه خوبی دست‌یافته‌ایم.

امام جمعه شیراز در ادامه سخنان خود در خطبه‌های نماز حمعه شیراز با اشاره به مشکلات استان فارس اظهار داشت: برخی تنگ‌نظری‌ها برخی سبب شده که هر روز یک کارخانه در استان تعطیل شود و این موضوع باعث تأسف است.

وی افزود: کشاورزی یکی از مباحث اساسی در توسعه استان است که به دلیل خشکسالی با مشکل مواجه شده و در این مسیر باید نمایندگان مردم و مسئولان استان نقشه راه و راهکارهای مناسب ارائه کنند.

آیت‌الله ایمانی با تأکید بر  اهمیت صنعت گردشگری و لزوم توسعه آن در استان فارس گفت: زمینه و شرایط توسعه این صنعت در استان فراهم است و باید با استفاده از این ظرفیت به ویژه گردشگری مذهبی، اقتصاد مقاومتی در استان شکوفا شود.

نظرات بینندگان