کد خبر: ۸۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
خطیب جمعه پاسارگاد:

مجلس خبرگان نهاد و مجلسی مقدس است

خطیب جمعه پاسارگاد گفت: مجلس خبرگان یک مجلس معمولی نیست بلکه نهاد و مجلسی مقدس است که رهبر را تعیین می کند و نظارت بر رهبری دارد.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه بخش پاسارگاد در خطبه های نماز جمعه این هفته  با اشاره به  هفتم خرداد ماه افتتاح اولین  دوره مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در نگاه مردم ایران محلی است جهت تهیه وتصویب قوانین اسلامی برای کلیه نیازهای جامعه در زمینه های مختلف اجتماعی،اقتصادی،سیاسی و برای هر چیزی که به زندگی مردم یک جامعه مربوط می شود و به قانون نیاز دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجلس خبرگان یک مجلس معمولی نیست بلکه نهاد و مجلسی مقدس است که رهبر را تعیین می کند و نظارت بر رهبری دارد.

امام جمعه بخش پاسارگاد ادامه داد:دشمن واستکبار خیلی تلاش کرد در مسائل مختلف کشور دخالت کند و همواره نیز این تلاش را خواهد کرد اما مردم باهوش و غیرتمند ایران اجازه دخالت به بیگانگان را نداده و نخواهند داد.

پردل اضافه کرد:  تیر دشمن هیچگاه به هدف نخورده است ودشمنان جمهوری اسلامی ایران همیشه سرافکنده خواهند شد وا ین هم به برکت خون شهدا و پایه گذاری رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)  و مدیریت رهبر معظم انقلاب می باشد که هیچگاه به دشمن اجازه دخالت ورود به مسائل مهم کشور را نداده است.

نظرات بینندگان