کد خبر: ۸۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
خطیب جمعه خرامه:

شاکله مجلس باید مبتنی بر مواضع انقلابی باشد/ الان نوبت نماینده است که دین خود را به مردم خرامه ادا کند

خطیب جمعه خرامه گفت: به دلیل سیاست های غیر مدبرانه، مردم روستاهای کربال تمام سرمایه خود را روی زمین های کشاورزی خود گذاشتند و حالا شاهد خراب شدن محصولات هستند، تدابیری اندیشیده شود تا خسارت آنان جبران و برای سال های آینده تکلیفشان روشن شود.
به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام علی اصغر علیایی امام جمعه موقت خرامه گفت: بنا به روایات، ایرانی ها زمینه سازان ظهور امام زمان (عج) هستند و از آنجا که خداوند این توفیق را به ما دادنده است باید تلاش کنیم که این افتخار نصیب نسل ما شود، وعده خدا تخلف ناپذیر است و باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

وی با اشاره به جنایات داعش و معرفی اسلام داعشی به دنیا ادامه داد: ما با امکانات و ابزارهای موجود میتوانیم امام زمان (عج) را به درستی به مردم دنیا معرفی کنیم.

حجت الاسلام علیایی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان داشت: استفاده از فرصت عمر در ماه شعبان، ماه ذکر، مناجات، صدقه در آخرین روزهای این ماه مورد توجه قرار دهید و بدون کینه و کدورت و با قلبی پاک آماده ورود به ماه مبارک رمضان شوید.

خطیب جمعه خرامه از کمک های خیرین جهت ساخت مسجد جامع تشکر کرد و گفت: هیئت امنا و خیرین جهت پیشرفت ساخت مسجد جامع زحمات زیادی کشیدند، شما نمازگزاران با کمک های خودتان این بنا را به اتمام برسانید تا مومنان بیشتری از آن استفاده ببرند.

وی با اشاره به آغاز کار مجلس دهم تصریح کرد: اهمیت مجلس به خاطر ریل گذاری جهت حرکت دولت است، مجلس با تصویب طرح و لایحه و قانون گذاری، دولت را موظف به حرکت در این مسیر می کند.

حجت الاسلام علیایی اضافه کرد: مجلسی موفق است که به دنبال پیشرفت ملی، استقلال، عزت و اقتدار باشد اما مجلس مرعوب آمریکا قطعا نمی تواند یک قانون گذار خوب باشد چرا که شاکله مجلس باید مبتی بر مواضع انقلابی بوده و معیار آن هم فرمایشات امام و رهبری باشد.

خطیب جمعه خرامه با بیان این نکته که فکر نماینده باید خدمت به مردم و رفع گرفتاری ها باشد خطاب به نماینده فعلی گفت: مردم با وحدت و همفکری دین خود را به نماینده فعلی ادا کردند الان نوبت نماینده است که دین خود را به این مردم ادا کند، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی که از خشکسالی و بی عدالتی های مستمر به وجود آمده را در راس کارهای خود قرار دهد.

وی ادامه داد: به دلیل سیاست های غیر مدبرانه، مردم روستاهای کربال تمام سرمایه خود را روی زمین های کشاورزی خود گذاشتند و حالا شاهد خراب شدن محصولات هستند، تدابیری اندیشیده شود تا خسارت آنان جبران و برای سال های آینده تکلیفشان روشن شود.

حجت الاسلام علیایی در پایان، انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت و این حرکت را مصداق انقلابی عمل کردن اعضای مجلس خبرگان برشمرد.

نظرات بینندگان