کد خبر: ۸۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
امام جمعه موقت کازرون:

زالو صفتان به جان بیت المال افتاده‌اند/ فیش‌های حقوقی ده‌ها میلیون تومانی به دور از تقوا و عدالت است

خطیب نماز جمعه موقت کازرون گفت: امروز برخی زالو صفتان به جان بیت‌المال افتاده و هیچ‌گونه اعتقادی به حلال و حرام ندارند و فیش‌های حقوقی چند ده‌‌میلیون تومانی برخی افراد با شعار ایجاد عدالت انقلاب اسلامی و تقوا سازگاری ندارد.
به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، حجت‌الاسلام محمود صحرایی درخطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهارداشت: امروز برخی زالو صفتان به جان بیت‌المال افتاده و هیچ‌گونه اعتقادی به حلال و حرام ندارند که نمونه بارز آن فیش‌های حقوقی ده‌ها میلیون تومانی است که با حداقل دستمزد 700 تا 800 هزارتومانی به هیچ صورت سازگاری و تناسب ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب کردیم که در تمام سطوح و امور عدالت و تقوا رعایت شود، گفت: رعایت تقوای اجتماعی بر همگان واجب است و مسئولان باید با حساسیت لازم این مسئله را پیگیری و دست افرادی که مانند زالو به جان بیت‌المال افتاده‌اند را قطع کنند.

امام جمعه موقت کازرون به دهه نکوداشت مساجد اشاره و تصریح کرد: آماده‌سازی، گردگیری، نظافت و بهداشت مساجد کاری شریف است که در این راستا تمام نمازگزاران باید همت کنند و مساجد را برای مهمانان خدا در ماه مبارک رمضان مهیا کنند.

صحرایی از ائمه جماعات، هیأت امنا، پایگاه‌های مقاومت، خادمان مساجد درخواست کرد برای پذیرایی و نحوه برخورد مناسب با مهمانان خدا برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه درهای مساجد همیشه باید به روی همگان باز باشد، متذکر شد: متولیان مساجد وظیفه دارند در طول سال به ویژه در ماه مبارک رمضان با برخوردی مناسب درب مساجد را حتی به روی کسانی که آلوده به گناه هستند بازگذارند و با خوشرویی از آنان پذیرایی کنند.

امام جمعه موقت کازرون به آغاز به کار مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: انتخاب آیت‌الله جنتی با رأی بالا به عنوان ریاست این مجلس نشان از بصیرت سیاسی و انقلابی بودن نمایندگان مجلس خبرگان رهبری داشت.

صحرایی اذعان داشت: امروزه دشمنان از راه‌های گوناگون با نظام جمهوری اسلامی درحال جنگ و مبارزه و توطئه نفوذ هستند که به تعبیر مقام معظم رهبری ایستادگی و مقاومت در برابر آنان جهاد کبیر است که به طور یقین مجاهدان این راه مشمول فضیلت الهی خواهند بود.

نظرات بینندگان