کد خبر: ۸۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس مطرح کرد:

همت جوانان جهادی فارس برای بهبود مشکلات حاشیه‌های شهر

قزل‌سفلی گفت: طرح هدایت خوابگاه‌های دانشجویی در این استان برای افزایش سطح سالم‌سازی محیط آنها اجرا می‌شود.

به گزارش شیرازه، اسماعیل قزل سفلی در جلسه با فرماندار شیراز در قالب طرح مسیر همدلی اظهار داشت: در بسیج دانشجویی با رویکردهای فرهنگی، سیاسی، علمی، جهادی، ورزشی و تربیتی و با تعریف کانون‌هایی در این مجموعه، سعی شده است تا بستری برای سلیقه‌های مختلف فراهم شود.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی، کمک به دولت را در حوزه‌های مختلف، برخود تکلیف شرعی و قانونی می‌داند افزود: در فضای دانشگاهی نیز در حوزه‌های مختلف، بسیج دانشجویی به کمک دولت و مسئولان دانشگاه شتافته است.

قزل سفلی در ادامه با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های خودگردان شیراز بیان کرد: فرمانداری شیراز برای ساماندهی آن‌ها کار خوبی را آغاز کرده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اجرای طرح هدایت خوابگاه‌های دانشجویی در این استان برای افزایش سطح سالم سازی محیط آن‌ها خبر داد و اضافه کرد: با تیم فرهنگی خود و ارتباطی که با مسئولان دانشگاهی و سرپرستان خوابگاه‌ها برقرار کردیم، برای مصون سازی محیط فرهنگی و اجتماعی خوابگاه‌ها اقداماتی انجام داده‌ایم تا به افزایش سالم سازی محیط آن‌ها کمک کرده باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس از آمادگی بسیج دانشجویی برای کمک به پایش خوابگاه‌های خودگردان استان فارس خبر داد و تصریح کرد: در بسیج دانشجویی استان فارس با طرحی که داریم آماده‌ایم تا به افزایش سالم سازی محیط خوابگاه‌ها کمک کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: برای حل مشکلات و ناهنجاری‌های حاشیه‌های شهر شیراز، در قالب اردوهای جهادی اقداماتی را انجام داده‌ایم.

قزل سفلی در ادامه با بیان اینکه بسیج دانشجویی به دنبال کمک به مجموعه نظام است خاطرنشان کرد: مشکلات و نارسایی‌های دانشگاه را مشکلات و نارسایی‌های خود می دانیم.

وی بیان داشت: هر فردی که دلسوخته نظام جمهوری اسلامی باشد، در دایره بسیج است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، کارآمدی نظام را یکی از راهبردهای این مجموعه برشمرد و تصریح کرد: برای اقتصاد مقاومتی کارویژه هایی را تعریف کرده‌ایم که رصد ظرفیت‌ها، گفتمان سازی، آموزش و پیگیری از جمله آن‌ها است.

قزل سفلی با بیان اینکه در بسیج دانشجویی استان فارس با یک نگاه تخصصی و علمی به بحث اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده‌ایم ادامه داد: محیط دانشگاه باید آرام باشد و ضمن نقش آفرینی در حوزه صنعت، به اقتصاد مقاومتی کمک کند.

وی بیان داشت: افرادی که در فتنه 88 به نظام جمهوری اسلامی ظلم کردند از نظر ما خط قرمز هستند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دانشگاه محل تضارب آرا و بستر رشد و پیشرفت علمی است گفت: باید با همدلی در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و نباید اجازه داد تا دشمن، اتحاد ملت ایران را از بین ببرد.

نظرات بینندگان