کد خبر: ۸۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
معاون عمليات بازرسي ناجا مطرح کرد:

بهره‌وري و حرفه‌گرايي اصول و اهداف تشکيل قرارگاه جهادي نیروی انتظامی

اخلاقي، بهره‌وري، روزآمدي و حرفه گرايي را از اصول و اهداف تشکيل قرارگاه جهادي آموزش در نيروي انتظامي دانست و اظهار داشت: هدف نهايي ما ايجاد امنيت پايدار و توسعه يافته است.

به گزارش شیرازه، سردار فرامرز اخلاقي در جلسه قرارگاه جهادي تربيت و آموزش استان فارس كه با حضور معاونان و روساي پليس‌هاي تخصصي برگزار شد بيان كرد: هدف اصلي در دستور العمل قرار گاه جهادي اين است كه نيروي انتظامي با اجراي صحيح اين دستور العمل يك نيروي با آمادگي كامل و در حد بسيار مطلوب براي انجام ماموريت ها باشد .

وي تشكيل قرارگاه جهادي تربيت و آموزش در پيكره ناجا را اقدامي ارزشمند و تعالي بخش مأموريت هاي پليس دانست و افزود: آموزش سبب بالا رفتن اعتماد به نفس و موجب نشاط كاركنان مي شود وبا آموزش اثر بخشي كار نيز بالا مي رود كه اين خود نيز رضايت مندي بيشتر شهروندان از پليس را به دنبال دارد.

معاون عمليات بازرسي كل ناجا گفت: نيروي مقتدر يكي از مولفه هاي آن توانمندي است ويكي از شاخص هاي نيروي توانمند اين است كه آماده و چابك باشند.

سردار اخلاقي، بهرهوري، روزآمدي و حرفه گرايي را از اصول و اهداف تشکيل قرارگاه جهادي آموزش در نيروي انتظامي دانست و اظهار داشت: هدف نهايي ما ايجاد امنيت پايدار و توسعه يافته است.

وي ادامه داد: جهاد در فرهنگ ديني ما بسيار موثر است و در سال اقتصاد مقاوتي، اقدام و عمل، قرارگاه جهادي آموزش مي تواند تاثير به سزايي در ماموريت هاي ما داشته باشد.

اساسي ترين كار در نيروي انتظامي، آموزش است

درادامه فرمانده انتظامي استان، آموزش را لازمه موفقيت کارکنان در انجام ماموريت ها برشمرد و تصريح كرد: اساسي ترين كار در نيروي انتظامي، آموزش است

وي افزود: ارتقاء سطح دانش كاركنان و مشاركت مردم در توليد امنيت پايدار، مهم‌ترين اهداف قرارگاه جهادي آموزش است.

سردار گودرزي تصريح كرد: درکليه ماموريت‌ها کتابچه دانستني‌هاي آموزشي همراه كاركنان مي باشد وكاركنان نسبت به يادگيري اين کتابچه تلاش و کوشش لازم را داشته اند و توانسته اند با بهره جويي از مطالب مفيد اين كتاب، ماموريت‌هاي خود را با موفقيت به انجام برسانند.

فرمانده انتظامي استان از ديگر اقدامات در حوزه قرارگاه جهادي به برگزاري کلاس هاي آموزشي در راستاي تقويت دانش انتظامي کارکنان اشاره کرد و گفت: با تعاملي که نيروي انتظامي استان با استان هاي ديگردارد با دعوت ازاساتيد و کارشناسان درون سازماني جلسات مختلفي درخصوص قرارگاه جهادي آموزش برگزارشده است.

اين مقام انتظامي بيان كرد: سياست گذاري فرماندهي انتظامي استان فارس در تقويت بنيه علمي دانشگاه با هدف تمركز كاركنان در دانشگاه داخلي ناجا و جلوگيري از آسيب پذيري با حضور در کلاس‌هاي مختلط دانشگاه هاي برون سازماني است.

وي در ادامه به عملكرد مثبت انتظامي استان در بحث امنيت و كاهش جرائم و تخلفات اشاره كرد و گفت: درسال گذشته 93 درصد از جرائم خشن و 98 درصد از جرائم در حوزه پليس فتا كشف شده است.

شايان ذكر است معاون عمليات بازرسي كل ناجا در سفر خود به استان فارس از ميدان تير و آزمون آمادگي جسماني و دفاع شخصي كاركنان بازديد كرد.

نظرات بینندگان