کد خبر: ۸۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان خبر داد:

اجرای برنامه های فرهنگی در سالگرد ارتحال امام(ره) در سپیدان

برنامه مختلف فرهنگی به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) در سپیدان برگزار می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از مارگون، سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان  درباره اجرای بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و برگزاری بهتر گرامیداشت یاد امام (ره)، اعم از اعزام کاروان به مرقد مطهر و اجرای هم‌زمان برنامه رحلت رهبر کبیر انقلاب در سطح پایگاه‌ها و مساجد مناطق شهری و روستایی شهرستان سپیدان برنامه‌هایی مختلف فرهنگی در سطح شهرستان سپیدان در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه وظایف و مسئولیت هایی در قبال دین خود به اسلام و انقلاب داریم که یکی از مهمترین آنها در نیمه خرداد تجلی پیدا می کند و باید یاد و خاطره امام خمینی(ره) را زنده نگه داریم، گفت: این موضوع در تمام جهان و مکاتب و ادیان وجود دارد به نحوی که بزرگان و رهبران خود را برای همیشه تکریم می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان عنوان کرد: تجلیل از مقام امام (ره) در ایام ارتحال باید به گونه ای باشد که قابل لمس و مشاهده بوده و این زنده نگه داشتن باید در اذهان و افکار و نه فقط در ظاهر باشد.

خسروانی با بیان اینکه باید برنامه ای درست و منسجم برای کودکان و نوجوانان و جوانان خود برای درک افکار امام و شناساندن ایشان به این اقشار داشته باشیم، گفت: این افراد از کودکان، نوجوانان و جوانان انقلاب و جنگ کمتر نیستند و شجاعت در آنها موج می زند و فقط باید به آنان خوراک دهیم.

وی عنوان کرد:  انجام برنامه های فرهنگی از جمله اعزام زائران به مرقد امام خمینی(ره) فرصت مناسبی برای انتقال ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به نسل جدید است. انتقال افکار امام خمینی(ره) به نسل نو یکی از بهترین راه ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است و باید به سهم خود در تحقق این هدف کوشید.

خسروانی بر بهره برداری فرهنگی از برنامه های مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد و گفت: در پناه برگزاری چنین مراسمی باید مشکلات و آسیب های فرهنگی خود را برطرف کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با بیان اینکه هرچه داریم از امام خمینی(ره) و خون پاک شهدا است، اضافه کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران از اقتدار، اعتبار و جایگاهی شایسته در دنیا برخوردار است به خاطر قیام بنیان گذار انقلاب و در ادامه رهبری های مقام معظم رهبری است.

وی برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات قرآن، برپایی ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقه با موضوع وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر را از برنامه های این روز اعلام کرد
نظرات بینندگان