کد خبر: ۸۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

برگزیدگان مسابقه عکس شاهچراغ(ع) معرفی شدند

معاون تبلیغات وارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از معرفی برگزیدگان مسابقه عکس شاهچراغ(ع) با عنوان در سوگ خورشید خبرداد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین احمد سلامی اظهار داشت: این مسابقه به مناسبت 17 رجب سالروز بزگداشت شهادت شاهچراغ(ع) برگزار و متقاضیان در مهلت زمان تعیین شده 350 اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال و پس از داوری 10 نفر به عنوان برگزیده این دوره از مسابقه عکس معرفی شدند.

سلامی با بیان اینکه داوری مسابقه عکس شاهچراغ(ع) توسط کارشناسان رشته عکاسی در دو مرحله با همکاری بسیج رسانه استان فارس برگزار شد اظهار داشت: این مسابقه عکاسی در راستای معرفی بیشتر منقبت و شخصیت حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به مقررات عمومی این مسابقه عکاسی گفت: طوری شرایط مسابقه پیش بینی شد تا تمام هنرمندان رشته عکاسی با موضوع آزاد و استفاده از دوربین عکاسی حرفه ای و تلفن همراه بتوانند در این مسابقه شرکت کرده و به ارائه آثار خود بپردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با بیان اینکه این مسابقه با رویکرد تک عکس برگزار شد ‌بیان کرد: برخی از شرکت کنندگان در مسابقه عکس شاهچراغ(ع) از استان‌های دیگر کشور از جمله قزوین، قوچان، یزد،  اردبیل، تهران، بوشهر و سایر نقاط کشور بودند.

سلامی خاطرنشان کرد: عکس های برگزیده شده مسابقه عکس در سوگ خورشید به صورت تابلو نمایشگاهی چاپ و در معرض دید عموم زائران و مجاوران قرار می گیرد.

امین فائضی دبیربرگزاری جشنواره عکس شاهچراغ(ع) نیز با اشاره به استقبال هنرمندان و علاقه مندان به عکاسی از مسابقه عکس شاهچراغ(ع) تصریح کرد: شرکت کنندگان عکس های خود را با موضوع های مختلف از جمله مراسم سالروز بزرگداشت شهادت احمدبن موسی(ع)، توجه به زائران سالمند، خدمات رسانی به زائران، لاله گردانی خدام، حضور زائران خارجی و سایر موضوع ها به دبیرخانه مسابقه ارسال کردند.

دبیر انجمن عکس شاهچراغ(ع) با بیان اینکه داوری این دوره از مسابقه عکس توسط آقایان محسن تورع، امین برنجکار، رضا قادری، بهنام جعفری، حمید سالم دشتی، محمد مهدی فرخی، میلاد پناهی و سعید احمدی انجام شد خاطرنشان کرد: درمسابقه عکس شاهچراغ(ع) به ترتیب آقایان سیدولی شجاعی لنگری از ساری،احسان امیدی از یزد، اسحاق آقایی از یاسوج، امیرقیومی از لارستان استان فارس، امین رحمانی از قزوین، حسین کریمی از شیراز، داوود ایزدپناه از یاسوج، علیرضا یعقوبی از شیراز، محمد امینی از شیراز و محمد حمیدی مهر از شیراز به عنوان برگزیدگان مسابقه معرفی شدند.
نظرات بینندگان