کد خبر: ۸۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

وقتی کتابخانه عمومی مأمن دانش‌آموزان می شود

آغاز امتحانات پایانی دانش‌آموزان و دانشجویان از یک سو و نزدیک شدن به برگزاری کنکور سراسری، از سوی دیگر، حال و هوای کتابخانه‌ عمومی خرامه را پرشورتر کرده است.
به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، خردادماه سال 94 بود که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خرامه، سالن جدید کتابخانه عمومی به مساحت 186 متر مربع با هزینه 43 میلیون تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با اضافه شدن این میزان مساحت، اتفاقات مهمی در خصوص افزایش اعضای کتابخانه، ارتقاء درجه مجموعه، سرانه ماهانه دریافتی کتاب، افزایش نیروی‌انسانی و استقبال عمومی مردم رخ داده به نحوی که آغاز امتحانات پایانی دانش‌آموزان و دانشجویان از یک سو و نزدیک شدن به برگزاری کنکور سراسری، از سوی دیگر، حال و هوای کتابخانه‌ عمومی خرامه را پرشورتر کرده است.

بهرام نجفی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی خرامه ضمن تشکر از تلاش‌های کتابداران مجموعه اظهار داشت: با افتتاح سالن جدید کتابخانه خرامه موج حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی پدیدار شد و اعضاء کتابخانه با 45 درصد رشد از 1760 نفر به 2630 نفر افزایش یافت.

وی، ارتقاء درجه کتابخانه از 6 به 5، افزایش سهمیه دریافت نشریات از 36 عنوان به 58 عنوان، افزایش سهمیه دریافت کتاب ماهیانه از یک کارتن به 2 الی 4 کارتن، افزایش میانگین مراجعه‌کنندگان کتابخانه به 88 نفر و افزایش نیروی کتابدار را از دیگر دستاوردهای این پروژه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر، کتابخانه خرامه به عنوان یکی از کتابخانه‌های برتر استانی تبدیل شده است.

نجفی با بیان این نکته که سالن جدید مورد استقبال بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان قرار گرفته است بیان داشت: برنامه‌ها و کلاس‌های مختلفی همچون انجمن ادبی، نقد کتاب، نشست‌های کتابخوان، نمایشگاه عکس و نقاشی، نمایشگاه کتاب و کلاس‌های نقاشی استاد علیزاده نیز در این محل برگزار می‌شود.

وقتی کتابخانه عمومی مأمن دانش‌آموزان می شود
وقتی کتابخانه عمومی مأمن دانش‌آموزان می شود
نظرات بینندگان